Välkommen Vera!
Igår flyttade en liten krabat in hemma hos oss.
Hon heter Snöflingans Majesty of Queen men det namnet är något otympligt i vardagligt bruk så jag kallar henne Vera.
Hon är en svartbrokad hoppkorsning född 4 februari i år så hon är knappt tre månader gammal och mycket efterlängtad!
Välkommen tjejen!
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
åh så söt <3 Påminner om min lilla Cola ^^ Från Snöflingans kaningård i Gävle?
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Vad söt hon är :) Hoppas att ni får det tillsammans! Är det hoppkorsning eller? :)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
#2 Ja hon är jättesöt! Ja, hon kommer från Snöflingans kaningård :)
www.hoppfullt.blogg.se
#4 Läs första inlägget igen ;) Ja hon är hoppkorsning :)
www.hoppfullt.blogg.se
Grattis, vilken sötnos 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5, bra val 🙂
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Grattis, jätte fin!
så sötliten dam!
min lille omplacerade kanin kommer även därifrån! så kul att kika på hennes kullregister
#13 Som den namn nörd jag är måste jag bara påpeka att Vera inte betyder vackrast. Det betyder tro/sann (på engelska faith / true). Men hon är helt klart vacker! Påminner mig om min förra kanin. :)
söt liten tös🙂
#14 jag kollade här: http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/visa/Vera men jag har egentligen inte koll så du kanske har rätt. Fint är det i alla fall :)
www.hoppfullt.blogg.se
#16 Misstäntke att det var där du kollat :) Grejen är att den sidan fungerar som wikipedia, dock mycket mer oseriöst. Så vem som helst kan gå in och ändra och skriva att Vera t.ex. betyder kanin eller dunderkarlsson. ^^ Men som sagt, hon är vacker ändå även om namnet inte betyder det! :) Kul med en ny kanin! :)
#17 aha! Okej bra att veta. :)
www.hoppfullt.blogg.se