Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2002 ggr
[00emi07]
3

(K) kaniner

Är intresserad av att köpa kaniner/kaninungar. Helst raserna Sachsengold eller lejonhuvad. Men spelar ingen större roll. Jag erbjuder ett skönt och livslångt hem till din kanin och priset spelar ingen roll. Tänkte göra mitt köp i juni/juli. Jag bor i Lund och kan tänka mig och köra till städerna intill. Mvh emilia Stavreski

Beatrice_Love_Kaniner
0

bor dock i stockholm men jag får leveransklara kaninungar i juni 😊

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

[00emi07]
0

Ok, är egentligen intresserad men tror det kan bli svårt för mig att ta mig upp dit ):

TwisterJ
0

Har inga renrasig men har kaninungar som blir lev klara i juni :) Du kan ju kolla in min hemsida för mer info,bilder mm om ungarna :) du hittar de på fliken till salu :)

http://twistersuppfodning.weebly.com

Zabbio
0

Vad ska du ha dem till? Kommer troligtvis ha leveransklara korsningar nya zeeland/svensk päls i juni/juli. Eventuellt tysk jätte/svensk päls.  De blir dock antingen helsvarta eller viltfärgade.

Finns i helsingborgsområdet men pendlar till Malmö så transport kan ordnas.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Anoki
1

Kommer para två lejonhuvade honor i början av maj, strax efter den 4:e e de tänkt. Dom vi anser är lämpliga för utställning får stamtavla, sedan så hopptävlar föräldrarna också. Finns strax utanför Göteborg, kanske för långt? Annars kanske transport skulle gå att lösa ;)

amandaerslid
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tre stycken till salu! 

Två blå WT och en svart WT. 

En hona och två pojkar. 

Super trevliga och pussas lite smått. Är idag 4 veckor gamla :) 

På bilden är flicka. 

De är dvärgvädur, rexbärare och finns i Uppsala! 

Killarna 300:- Flickan 400:-

Och transport brukar inte vara några problem! 🙂

Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning! 

http://rorodalens.weebly.com/Förlägen

.

[00emi07]
0

#7 blev verkligen intresserad av dina sötnosar! Var finns de?

[00emi07]
0

Ingen som säljer sachsengold? I Skåne?

[YukiOni]
0

#9 Sachsengold är inte jättevanlig. 

Kolla i SKAFs uppfödarregister

Summerdogs
0

Har tyvärr inga raser som du vill ha att erbjuda men har en kull på Hermeliner som är lev klara i början/mitten på Juli 🙂

Bor i Göteborg

Kickan90
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en teddyvädur som behöver omplaceras om du är intresserad?
född 2008, vit blåögd och jätte snäll. min 15mån dotter kan ha henne i famnen och klappar m.m. (ej sprattlig när man lyfter henne).

Jag finns 15min utanför Helsingborg, men kan ta henne till hbg isåfall om du hade varit intresserad.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[Totoros kaniner]
0

#9 nu e det inte inärheten, men jag ve att kolartoprets kaningård har Sachengold.

http://www.kolartorpet.se/sachsengold.html

[00emi07]
0

Ingen kanin till salu med färgen röd?

dermot
0

Jag är nog den enda som föder upp Sachsengold här nere. Får förhoppningsvis en kull nästa månad, men lovar inte att jag säljer någon.

Kolla hemsidan för mina avelsdjur (även om de ännu är väldigt få). www.stengardens.weebly.com 😛

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[00emi07]
0

#15 kontaktade dig via mail!

hejsansvejsan123
0

Kaninungarna finns utanför Stockholm men transport går säkert att ordna. 👍

/ hejsansvejsan123