Fjärilshuset - Massa bilder
Igår var jag i fjärilshuset och tittade lite. Det var jätteroligt och jag knäppte massvis med kort!
Till alla er som bor i stockholm så rekomenderar jag er att gå dit, speciellt om ni tycker om att fota :) Mina kamera är inte så bra, men om du har en väldigt bra kamera kan du nog ta superfina bilder.
Här kommer några från min dag igår!
(Du behöver inte vänta tills alla bilder är uppe innan du kommenterar, kommentera när du vill).
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Coola kaktusar :D
Fina fiskar och bilder!
#10 Läskig :S
Nu till något gulligt! Dom här söta fåglarna sprang runt lite överallt så man fick se sig för så man inte trampade på dom. Några hade nämligen fått ungar så det var ungarna som sprang runt och utforskade lite! :D

#16 vad äckligt hihi
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#16 äckligt! xD
#18 häftig fjäril! O.O
Mysko råsa *korvar* det hänger i trädet ;P

Fina bilder! Fast varför lägger du in dem i ett kanin.forum…? Det finns ju en iFokus-sida för foto….
//Linnea
Välkommen att titta in på min blogg!

Gud vad coolt :D Jättefina bilder!
Åh vad vackra fjärilar! :D
#34: För att jag alltid lägger in alla mina bilder här :) Brukar inte lägga in massa bilder på foto för dom vill bara se en 3,4 stycken och här kan man lägga in hur många som helst ;) Och man får lägga in saker som inte har med kanin att göra!
Och så vill jag såklart locka folk dit för det fanns massa fina saker där :)
Efter det gick vi till den asiatiska trädgården! (Snart är bilderna slut).

Wow vad vackert!
#34 Vi är som en stor familj här, och självklart vill vi se Tinas bilder här med ;D
- Mvh Emma
#42: hihi :)
Om ni kan gå dit, gör det :) Jag tyckte det var mysigt. Lite varmt, men whattahell.. ^^
Fina bilder :)
gu så fina fjärilar!

Fina bilder! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tack alla!
Jätte fin bilder !
Här har jag visst missat nåntingxD Superfina bilder Tina! Jag har också varit där, och visst är det varmt! *puuh* Och det är lite läskigt för fjärilarna flyger ju omkring lösa .. Tänk om man typ krockar med en;P Sista bilden var underbart fin alltså! :)
#13 Ser ut som en vaktel =) Men behöver inte vara en sån :P Jättefina bilder för övrigt!:D Läskiga skalbaggar :P Fjärilarna var rätt fina =)

Fina fiskar och bilder:)

#10 är inte det en ekoxe ? *noll koll* om det är det så är det typ Blekinges nationaldjur elr va det nu heter xP
alla bilder är jääättefina ;d spec den sista! :)
jättefina bilder :)