Umeåträff!!
Nu är det äntligen bestämt!! Det blir en träff i Umeå, den 19 augusti i Hedlundaparken vid Nolia! Kom med eller utan kanin! Ta gärna med hinder, kompostgaller mm. Skriv upp er på listan om ni kan komma!
- Mysofi med Melivin och Sofi
Vi ses ;)

1. Mysofi med Melvin och Sofi
2. Nova.Caspian med Nova
2. Nova.Caspian med Nova
3. SagaoAlfred & Alfred
Det går en buss för mig och Mimmi klockan 10.30, vi är på busstationen i umeå då klockan 12.00. Blir det bra? :)

Ska vi säga klockan 13.00 eller när passar det för er??
Jag kan nog varken ta med mig galler eller hinder eftersom vi åker buss så långt osv :/

Ojdå, missade #3

# 5 Okej, jag kan fixa hinder och kompostgaller om ni vill??
2. Nova.Caspian med Nova
3. SagaoAlfred & Alfred
4. lill_jarven & Hubert
Jag tror att jag och malinroth får med oss rätt mkt kompostgaller :) Inte helt hundra men risken är stor ^^
- Mysofi med Melvin och Sofi
- Nova.Caspian med Nova
- SagaoAlfred & Alfred
- lill_jarven & Hubert
- malinroth o Lilo
Det skulle vara jättejättesnällt, så att inte Alfred behöver sitta i den lilla transportburen heela dagen ;)
Jag tror att Nova också skulle uppskatta att få komma ut å skutta lite ;)

# 11, jaa .. hon blír nog väääldigt rastlös annars, eftersom hon är van att hoppa och skutta runt fritt hela dagarna ;)

Plutten och Nova kan säkert vara i samma bur, eftersom dom är mor&son och alltid har kommit bra överrens, och plutten är ju kastrerad :)
Japps, Hubbe och Filo kanske kan dela dessutom om dom har lagt av med sina fasoner då ;) Jag har nog en 14galler eller nåt sånt.. tror jag ska ta med alla till Umeå om dom får plats i bilen dvs
#15 men malin det får dom välle dom tar ju inte så mycket plats :p du kan ju ha dem i botten i bagaget och sätta hundburen och grejjor på jue!!
#16 Haha har ju inte ens nån hundbur som ska med! :P Bara det att bagaget är rätt litet och det är ju en massa annat som ska med :P Dessutom skulle hundburen aldrig få plats ovanpå nånting.. man får ju trycka in den med våld även om bagaget är tomt! :P Ojoj väldigt OT ^^ Men man måste ju tala den där kvinnan tillrätta. ;P
Hursomhelst, är rätt säker på att det ska få plats men man vet ju aldrig. :)
Kul det ska bli med träff!!

putt
Jaa, jätteroligt :D
Å jag är jättetacksam att folk kan ta med sig kompostgaller till våra små söta vänner ;D Så dom slipper sitta inne i en liten bur hela dagen!
Men skulle jag & Mimmi fixa med lite tävlingar å så?
Hon kommer till mig nu strax, å då skulle vi kunna sitta å klura ut lite olika saker.
Fast det är ju roligt om nån mer också kan komma på nått kanske..
Ifall någon har med sig hinder kan man ju kanske få försöka hoppa lite med kaniner å så? :)

# 19 Jag kan som sagt ta med 5 hemmagjorda hinder, inte i toppklass, men de duger nog att hoppa över ivf! Och kanske lite kompostgaller om det behövs.

putt

haha, det blev ju mycket planerade idag ida ;)) vart ju lek och spring med grannbarn ist ;D
#20 va bra att du kan ta med :D
mina kaniner kan typ inte hoppa hinder så det behöver inte vara speciella alls. bara roligt att testa ju :)
#22 hahaha! jaaa.. jag glömde helt bort det x) å så var det ju soool å då vill jag vara ute =)

Nån mer som kan komma??
Ha så skoj!:)

putt!

men PUTT :D

Är det verkligen ingen mer som kan pallra sig till Umeå!?
tror inte det :(

putt!
Men.. förra gången när vi pratade om umeåträffen så var det ju fler som skrev upp sig på listan. kommer dock inte ihåg vilka det var nu men.. nån mer borde ju kunna komma ;)

Puttar åt er :)
Puttar för alla Ume-bor :)

#31 Ja, jag håller med! Tyckte också vi var fler då..!
puts :P
#34 känner inte du fannyputte? vill inte hon komma?

Jo, har tjatat på henne, men hon vet inte om hon kan komma eller inte…!
tjata mer ;)

Jag har grejat hinder nu :)))
inte libra artic, utan hemmagjorda ;) men dom är rätt fina! ^^,
det är min fosterbror som har tagit på sig ansvaret!
Så jag kan ta med minst två hinder (:
Btw, blir det nån minigolf när vi är där?