Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 272 ggr
amand
0

OT - Resa utomlands?

Ska du åka utomlands i sommar/år? :)

amand
0

Jag ska till Turkiet i 2 härliga veckor! :)
Åker lördagen den 21 juli, kommer hem lördagen den 4:e augusti.

Tina-A
0

Jag har inget planerat än, men hoppas på en sista minuter med min pojkvän i Augusti!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

Nepp, tror inte det & vill faktist inte. Vi reser rätt mycket men iår har jag ingen lust, vill vara hemma & mysa med djuren och sånt. Har ju  2 katter, 2 marsvin, 1 häst och 1 kanin, lite svårt att hitta någon som kan ta hand om allihopa.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Noa-Nisse
0

näpp, har redan varit i agypten och i bulgarien i år! men det hade inte suttigt fel med en till.. fast det blir nog lite mycket.. speciellt när man icke har pengar :(

Medarbetare på Hundar.ifokus

annaforsgren
0

jag ska resa till spanien ,mallorca, om en vecka

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

myriis
0

Jag vet inte riktigt om jag vill åka utomlands.. Men jag skulle vilja åka på husbilssemester som vi gör varje år! Då åker vi runt i Sverige.. Går tyvärr inte denna sommar :/

jees94
0

Jag åker till danmark den 28 Juli och är där i en vecka! ( ska vara där med min bästis och hennes familj )

KvirrZ
0

Nej, ska bara till mitt landställe :)

- Mvh Emma

huldisen
0

Nej det ska jag inte.

senna
0

ja, det ska jag.

japiloup
0

jag ska till belgien min kompis kim bor där vi har kännt varann senn jag var 3år och hon var 4år! nu är hon 15år och jag 14år

Keligast
0

Nej skall stanna hemma..som alla andra sommrar! suck :/

Stravaganza
0

Nepp. Men nästa år ska jag och den kommande vintern.

Jag vill heller inte åka utomlands det hår året, för det är första sommaren jag tillbringar i ''mitt'' nya hem. :D

huldisen
0

Jag kom på att jag vist ska utomlands. nämligen till norge ;D

[mangaa]
0

är i Älvsbyn - Sverige nu , ska vara här tills den 23 .. Bor originalt i Norge :( :p

amand
0

putt ^^

callo
0

Varit i Tunisien i juni och kanske blir ngn sista minuten till Grekland eller Spanien(Madrid) senare i sommar, båda med min pojkvän då:)

__iE
0

Vi ska kanske iväg till höstern, får väl se hur det blir med det ^^

twinnie
0

Nepp ^^ Skulle gärna vilja, men har ingen som kan passa kaninerna :)

Mysofi
0

Nej, vi har redan "förbrukat" våran utomlandsresa, hehe XD. Vi var i Venezuela i två veckor i Mars. :D

KajsaM
0

Nepp inte i år, men nästa :)

ikea
0

Ja, det ska jag. Åker med man och tre barn till Alcudia, Mallorca i slutet av September. Skulle gärna fly Sverige redan nu eftersom jag saknar solen men jag har ett kattpensionat och har katter inbokade hela sommaren så jag kommer ingenstans just nu.

SaraB
0

Jag har varit i Spanien redan i sommar ;D

Sotis
0

näe inte i år, jag har faktikst aldrig varit utomlands i hela mitt liv!:(

mimmi.k
0

jag ska till Tihland i två veckor, vi åker dan efter julfton! :)