rasfråga...
hej allihopa :) tänkte be er om lite "experthjälp" :P haha ne tänkte bara om ni ville hjälpa mig att fundera på vad det kan vara för raser i min Lilo :) Hon e dvärgkanin iaf så mycket vet jag…hon har vuxit nu är ca 5månader nu (vet att jag råkat sktiva 2 eller nåt i ett inlägg ganska nyss men jag skrev fel :P) Hon väger 1519g vägd alldeles nu. Dock har hon just ätit en massa pellets nyss igår vägde hon 1400nånting…Nu är det bara att gissa på…skulle vara kul att se vad ni tror. Som sagt jag vet ej så ni kommer inte få något rätt svar…
Det ser ut som att hon har hare i sig iaf..

Tycker definitivt att hon ser ut att ha lite hare i sig iallafall :) Och ganska stora öron har hon ju! Himla sött :D Men det växer hon säkert i så småningom! Men lite harig är hon absolut!
så där såg min sotis ut när hon var liten :)
tack vad kul att ni skriver vad ni tror :) Tycker också hon ser lite harlik ut ibland :P
#3 oj..mycket lika när jag tittade på bilderna..hur mycket väger han? hur liten var han som liten? växte han snabbt eller?…tror dock inte hon blir såå himla stor men hon kanske blir mellan iaf…blir ju lite osäker nu :P men det lär väl visa sig, jag är då nöjd vilket som :)

Vem/ var har du köpt henne ifrån ? De är en tjej som ofta är med på samma tävling som jag, hon har en uppfödnig och hemsida , jag kollade på hennes länk tidigare kullar och jag tror jag såg hon där ;)
Hon ser ut att ha hare i sej :)
#5 Jag har fått henne från djurmagazinet i Umeå…får man fråga vad det var för länk? vore spännande att kika lite :)
putt
ingen mer som vill gissa?

Liknar min, fast min är mörkare. Och min kompis tror att min har hare i sig vilket jag också tror. Den är ju dvärgvädur med.
#5 Har du nån bild på din skrutt?
Vilken sötnos!=) Jag tror som de flesta andra att den kanske har lite hare i sig =) Jättefin iaf!:D
#4 Hon väger 4 kg nu och när hon var liten vägde hon kanske 2½ hon växte jätte snabt
#12 okej :) Hon var jättesöt :)
tack hon blir säkert glad av de :)
nån som har nån aning om vad det kan vara mer än hare i henne om det nu är det?
putt

Hare absolut :) Sedan måste man nog vänta tills hon är färdig växt :)
tippar på nåra procent av ngn typ av hare