Bildtävling - Roligaste kanin
Hej!
En ny tävling pågång. Den går ut på att ta den roligaste bilden på en kanin.
REGLER Du får inte ta andras bilder (kopiera). Du får inte tycka dumt om andras bilder. Du får byta bilden om du vill men bara en gång.
PRISET Det du vinner är äran, om du vill ett diplom.
TILL SIST Jag vet inte om någon annan har gjort en sån här tävling men det är väl bara bäst att prova! Hoppas att ni vvill vara med, lycka till!
Mvh. Leoponken/Mia
Vill verkligen ingen vara med? Snyft 

#5: Störtskön bild! :-)
Söta bilder :)
#8 tack :) synd bara på det där papprena eller vad den ny var som blev så ljust där nere :/ ganska konstigt att hon blev så konstig hon satt ju bara på sängen och tvåttade sig XD
hihi.. skrattar åt alla kaniners snygga tungor xD
:)
:D
Det ser ut som Freddie fick nått äckligt i munnen :P
Tävlingen kommer att avgöras när 10 personer anmält sig. Och undrar när det blir..? Blir det inte fler som änmäler sig den 20 juli så avgörs den även om det bara är 7 personer som anmält sig (eller fler).
1-3 pris blir det nog.

Tack för ditt bidrag! Någon fler som vill vara med?
#15 Hahahahaha!!Kan faktiskt inget annat än att hålla med! =)

#22 haah den e ju skitsnygg ju ;)
#22 söt!<3

Nu har vi fått in 11 bidrag!
Vad kul att n vill vara med!
Daime har verkligen ett vackert sele på dig *ler*

Så typiskt kanin tycker jag! Jumjum vill åt sin mat…
//Linnea
Välkommen att titta in på min blogg!
Jätteroliga bilder, allihop! Den avgörs på onsdag skulle jag tro.

Talea skulle boa.. men vet inte vart hon la allt, för hon hade inte boat någonstans i buren.. haha
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#32 haha sötis ;)
#32 Okej, det går bra.

#35 Vad kul att du ville vara med!
Någon fler?

#22 Det är otillåtet att sätta in en sån fin bild när jag är med i tävligen XD
#36, skulle inte tävlingen avslutas när det var 10 bidrag med ? :S
#38 Det kom så många bidrag som ville vara med så ja, jag kunde inte säga nej. den avgörs på fredag, istället för onsdag som jag sa.
Hej! Förlåt atrt jag inte avgjort, var upptagen i fredags.. Men imorgon ska jag utse en vinnare.
Nu avgörs det. Det har varit supersvårt att bestämma, alla bilder är så söta och roliga! Skulle vilja ge alla priset men måste ju utse en vinnare.
3:dje priset går till… LinneaChristina (#29) med sin kanin Jumjum som vill åt sin mat på bilden. Grattis!
2:dra priset går till… Keligast (#7) med sin kanin Mimmi som slickar sig på munnen, nästan över näsan på bilden. Hurra!
1:a priset går till… huldisen (#21) med sin kanin Hulda som har satt sig i "höbingen". JÄTTEgrattis! Du vinner ett diplom (om du vill) och dessutom den STORA äran!
Alla har gjort JÄTTEFINA bidrag, tack för att ni ville vara med! Alla är värda en stooor applåd!
Grattis huldisen och ni andra! :D
Ja, grattis till alla!

Grattis, det var många roliga bilder!!!
Nämen Tackar :)
Grattis :)

Grattis Matilda :)

#50-52 tävlingen är redan avgjord, men jättesöta niner :)