Kull på G!
Har parat min kanin Trombens Janice med Snöflingans Wolf den 6/3 2013 och ungarna är då beräknade att komma runt den 6/4 2013. Ungarna kan ev bära på rex eller saltin då pappan ev gör det, de kommer även bli vitörade. Ungarna passar bra till Avel,kel och ev hoppning. Ungarna kan även passa bra i barn familj. Mamman och pappan har bra psyke och är jätte snälla,glada och positiva Ungarna kan bli i flera olika färger. En unge kommer troligtvis att sparas.
Info om Janice (mamman)
Hon är en riktigt fin dam vid namn Janice och är i sina bästa år på 1 år och 2 månad. Älskar att få skutta runt och hoppa tycker hon också är roligt men lite o trimmad just för tillfället. Är en jätte snäll kanin med bra psyke. I stort sätt så brukar hon inte bry sig i hundar, katter och andra djur om det inte är allt för när gångna. Hon gillar även att mysa och bara ta det lugnt. Hon är uppfödd hos Anna på Trombens kaningård.
De tidigare kullarna har hon skött utmärkt! Fina och friska kaniner har det blivit av de.
Info om Snöflingans Wolf (pappan)
En glad kille full med energi och vill gärna vara med. En speciell kille på sitt sätt helt enkelt. Han har och tävlar en hel del. Klassad i rak: msv och i krok msv med 1 pinne. En jätte gullig kille som är lite över 1 år. Han bor hos Fia på snöflingans kaningård.
Vid köp av kaninunge: hos mig så kommer det ingå ett härstamningsbevis och övergångsfoder som ska räka ca 1 vecka.
Kolla in på hemsida för lite mer info: http://twistersuppfodning.weebly.com
Bilden nedan för är på Janice (mamman)
Pappans färger!😎❤️
Gillar pälsen grymt mycket!🙂
Vad fina!🙂
Så spännande! :D hoppas det blir många friska ungar!
Ja det hoppas jag med! :)
#4 visst är de :D
Går att lämna intresse redan nu på de kommande ungarna! :)
putt
Vilken dag är hon på? 🙂
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
#9 hon är på dag 25, så de kommer troligtvis under den kommande veckan :)
#10 Jippi! Glöm inte att uppdatera när ungarna är på G 😃
// Johanna
#11 uppdaterar så snabbt något händer 🙂
#12 Tjihoo, älskar när kaninungar är på G 😃
// Johanna
putt
Ja idag kom det 7 stycken små liv ! :D Kolla in hemsidan för mer bilder: http://twistersuppfodning.weebly.com/
Vilken fin kull! :)
#16 tack :D
Jätte fin! *Tass* Ska kolla hemsidan! 😃
// Johanna
#18 Tack :D
Kolla in i boet idag, tyvärr hitta jag en död så nu är det 6 stycken kvar får verkligen hoppas på att de andra klarar sig nu! :)
Åh, vad spännande!! :D Själv väntar jag på besked om jag ska ta en kull nu nästa vecka eller så.. :') L'gger in en tass här! :D
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
#21 får hoppas att du får ta en kull! Jätte roligt med ungar :)
#22 ja visst är det!? Iallafall när man lyckas med den man sparade.. :) (hj'lpte min kompis med e kull på 5-6 stycken. Dock en "tjuvparning" säger hon men det var det inte tror jag.. :/ Men hur gammal var din hona första gången hon fick sin kull? :D
jaså ^.^ Min hona var lite över 7 månader :)
Okej.. :) Min hona jag har nu är 1 år nu i April, men hon har ju bra kondition så det är nog ingen större fara och har inte dubbelhaka, man känner revben och ryggrad som man ska men inte för mycket eller för lite! ;)
#25 okej :D Önskar er lycka till och hoppas att er kull kommer att gå bra! :D
Tack så jättemycket! :D Lycka till själva!! :D
Älskar den wienertecknade ! :o
Jag tycker också att den wienertecknade ser ut att bli helt underbar!
#29 bedårade :D
#30 Ja! :)
Lite ny uppdatering på hemsidan kolla gärna in :) http://twistersuppfodning.weebly.com
#28 Gulliga! :D
#33 tack :D
Ungarna finns fortfarande att tinga! Dock är könen inte bestämda på alla enu. Kolla in hemsidan för mer info om ungarna. De finns nu på fliken till salu och även på kullregister. Vill du ha mer info om ungarna kan du så klart mejla mig på: twistersuppfodning@hotmail.com(ny mejl)