Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 577 ggr
WilmaP
0

Mollis i tidningen!

Idag när jag slog ett öga på vår största tidning GP (Göteborgs Posten) tyckte jag att jag såg en välbekant liten sak på första sidan. Oj vad mitt hjärta slog till när jag upptäckte att det var ju ingen mindre än min Mollis (Rover's Gna)!! Min pappa jobbar på en slags park, där de har bla som en gård med kaniner, grisar, hönor och getter tror jag det är. Eftersom att nu under en period har mitt liv varit lite annorlunda och jag har inte riktigt haft den tid jag har velat ha till Mollis så bor hon alltså där just nu, har det superbra och fått en massa kaninkompisar som hon trivs så bra ihop med. Och nu hade de haft någon liten "tävling" där barn fick komma och hälsa på de olika djuren och rösta på vilket djur de tyckte var sötast/gillade bäst. Då hade Mollis blivit nominerad att delta av kaninerna och kom tvåa efter ett hängbukssvin. Alltså det är så typiskt henne att hamna på första sidan i tidningen, det är det verkligen. Ni förstår inte hur stolt jag kände mig, precis som en mamma till sitt barn! :') Jag saknar henne så att det värker i hela hjärtat men jag kan ju hälsa på henne när jag vill, tur det. Sen så är jag så glad över att veta att hon har det så bra. Men fatta vilken känsla att se sitt lilla hjärta på första sidan i tidningen utan någon förvarning alls! Det ända jag blev sur på är att folk ALLTID hör fel när jag säger att hon heter Mollis så de hade givetvis skrivit Molly. Jaja. Kände att jag bara ville skriva av mig lite, hehe ..

Klara.b
0

Vad kul! Hälsa Mollis och hennes kaninkompisar från oss!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

smulizzen
0

Rolig överraskning!

Hälsningar från mig, ponnyn och kaninerna :)

WilmaP
0

#1 Ja! Det ska jag!😃

#2 Ja verkligen!

Frosstis
0

Naw vad kul! :D