Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 614 ggr
Mysofi
0

Kanske, kanske!!

Jag har ju varit på läger i en vecka, och en tjej där skulle få två kaniner idag MEN hon fick bara behålla en, så nu har hon frågat mig om jag vill ha en av de, med bur, gratis!!

Det beror lite på vilken hon väljer, för en är långhårig och en är normalhårad, och jag tror ärligt talat att jag inte har tid för en långhårig kanin! Men det lutar åt att hon tar den långhårade, så att jag får den korthårade alltså!

Frågade mamma och pappa igår och de skulle tänka på det!! Jiippi! 

Hon vet tyvärr inte Vilken ras? det är på nån av de.

[fannyputte]
0

vad kul!!!

Mysofi
0

Juste hon sa att den var supergosig och kunde ligga upp och ner i knäet och att hon var jätteduktig på att klippa klorna!

mimmi.k
0

Vad roligt för dej!!!! Hoppas då att hon den andra tjejen tar den långhåriga så att du har tid!!!! :)

malinroth
0

oj vad skojj! håller tummarna :)

Tina-A
0

Hoppas det blir din kanin då :) *håller tummar och tassar*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keligast
0

Hoppas hon vill ha den lång-håriga^^ *håller tummarna och tassarna här*

KvirrZ
0

Vad kul :D

- Mvh Emma

Kristall
0

Vad kul :) Det är inte ofta man får en kanin och bur gratis inte :P Hoppas att dina föräldrar låter dig få en av kaninerna :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

SaraB
0

Har du fått reda på hur det går? Vilken får du? :D

Mysofi
0

Hon ringde idag och sa att hon hade bestämt sig för att behålla alla burarna :( Så då betyder det att jag isåfall måste köpa en till bur… Men hon hade inte fått kaninerna än, så hon hade inte bestämt sig!

SaraB
0

AHA, kan du köpa en egen bur d? :/

Mysofi
0

Jag vet inte!! Suuuck, vill så gärna ha henne! Men ska ringa imorgon och försöka klura ut ras och färg och så!

Mysofi
0

Dåliga nyheter, det blir inget :(

Mamma och pappa var på vippen att säga ja först, men sen hände det något och så ångrade de sig. Pappa sa typ att kaniner är så billiga, så bara därför att jag får den gratis så behöver jag ju inte ta den, jag vet ju inte ens hur den ser ut! Han sa att det är bättre att vänta och så får jag en kanin när jag verkligen har fastnat för en!

Keligast
0

Åhh, så synd :(

Mysofi
0

#14 Ja, det tycker jag också, har sett fram emot och hoppats på det här!!! :((

Stj3rnfallet
0

#15 Så tråkigt =( Så där gör alltid min mamma! Jätteirriterande.. Men om de tycker så borde du ju leta fram en bebis du vill ha i så fall :P Annars ljög han ju ;) Fast iofs föräldrar är oförutsägbara ibland =/ Min mamma lovade alltid mig en hund, emn jag fick aldrig en.. Så kunde hon säga ngt liknande vad din pappa sa och sen när man verkligen hade hitta ngt man ville ha, så sa hon nej =( Trots det hon lovat och sagt..=/ Jag blir så förbannad på sånt! Har bestämt att jag Inte ska bli så sen när jag blir mamma :P
Hade jag varit du så hade jag tjatat så mkt jag bara orkat :P Brukar fungera ibland iaf :D

Mysofi
0

# 16 haha, ja jag skulle ha tjatat mer! Men nu är det tyvärr för sent… Men de har lovat mig en till kanin, så jag ska börja kolla lite, men vill nog helst ha den till hösten eftersom jag ganska nyss har fått en liten bäbis! :D Det blir ju kul ivf!

Stj3rnfallet
0

#17 Haha, ja, tjatar man så funkar det till slut för att de är så less på att höra en :P Vad ska det bli för kanin i så fall?=) Ja, då rä det nog bättre att vänta =) Haha, du måste välja en riktigt söt bebis sen så att de inte kan säga nej!:P För tycker de att den är söt tror jag att det blir svårare för dem att säga nej ;)

Mysofi
0

# 18 Det blir nog en till dvärgvädur. Fast det blir först i oktober, runt min födelsedag typ!

malinroth
0

Det var ju lite trist men samtidigt kul att du ska få en senare! :D kan ju vara kul egentligen att ta en man fastnar för som din pappa sa men det kan ju hända att du hade gjort det för sden här kaninen men man vet ju aldrig…du får ägna massa tid åt dina andra ett tag :)

Mysofi
0

# 20 Precis, när jag tänker efter så är det kanske smartare att vänta! Och så är det ju kul med en liten kaninunge också! De där kaninerna var 4 och och 6 år gamla, så de lever ju inte så jättelänge till.

malinroth
0

vad bra att du tycker det så du slipper sitta och vara bitter :D

Mysofi
0

# 22 Precis! Först var jag skitsur, men nu är det okej :P

Mysofi
0

Nu är jag glad! imorrn åker vi på semester i en dryg vecka, och sen när vi kommer hem ska vi köpa en kanin har mamma och pappa lovat!!! De skulle få in nya på djurmagazinet om nån vecka, får hoppas att det finns när jag kommer hem!! :D:D

Keligast
0

Åhh vad roligt :)