Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1042 ggr
[00emi07]
1

Kaninpensionat

Hej! Ska du åka på semester i sommar? Och inte vet vad du ska göra min din kanin? Här hittar du visserligen världens minsta men ett bra kaninpensionat! Har går din kanin fritt i en Hage och bor i en stor bur! Jag tar mellan 150-200kr i veckan. Lämna in din kanin här och då får den mat, hö, vatten och tillgång till att både vara ute i rast hagen och inne i buren! 200kr för en vecka eller 100kr för en vecka och du tar med hö och mat. Om du vill ha din kanin här i två veckor kostar det då 200om du tar med egen mat och hö till kaninen. Annars kostar det 400kr med passning inklusive vår mat vi har här! Tar endast emot 1 kanin åt gången. Helst i början av juni. När du lämnar din kanin här får du detta: Alltid minst 3 Tim rastning Mycket lek och stoj En säker handel Och vi garanterar att din kanin ska trivas här på lillakaninhotellet! Hör helst av dig på min mail: emilia.stavreski@gmail.com Tack!

[00emi07]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder på lillakaninhotellet Du hittar oss i Lund

[00emi07]
0

skriv gärna i denna tråd om ni är intresserade!😂

[00emi07]
0

ingen som är intresserad?

Fridaaaa
0

#2 Man puttar ej tråden 2 gånger samma dag 🙂

Kollat upp ifall det är några speciella regler osv som gäller? 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00emi07]
0

#4 vad menar du med "regler"?🙂

Fridaaaa
1

#5 Ja vad som gäller om man ska ha pensionat, beroende på hur många kaniner man tar emot och mycket annat.
Bra att kolla upp på jordbruksverkets sida 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00emi07]
0

om ni reser bort i början av juni kan jag ta emot er kanin i en vecka med min mat o hö 200kr i en vecka med din mat o hö 100kr 

i två veckor med min mat och hö 350kr två v med egen mat+hö 200kr

men skynda att meddela, tar endast emot en kanin!🤗