Min, min, och bara min Robin!
Blev så glad idag när jag gick ut en sväng på baksidan. Ser min vackraste studsa ner från sitt ena hus och rusa fram till dörren. Han VILLE bli klappad en bra stund. Han är inte direkt någon kelkanin som vill sitta i knät eller bli buren. Inge ens klappad för mkt…
Vi har alltid haft ett speciellt band men det har gällt att verkligen läsa av honom.
Efter NIO år (+ ett par månader) tillsammans är det faktiskt första gången han verkligen rusar fram för att han själv vill ha kontakt och en liten mysstund. Han kommer om det gäller mat men sällan annars och hoppar iväg lika fort…
Han har överraskat mig så otroligt mycket på senaste tiden så jag går och ler större än någonsin när jag bara tänker på honom. Och han har alltid fått mig att le!
Han har en väldigt speciell plats i mitt hjärta! Min vackra gammelman.<3
Bild på honom och vår hona Rozie.
Åh, såna stunder ska man verkligen ta tillvara på och minnas!❤️
Filmade lite när han hoppade i sele. <3 Första gången han uppskattat att få vara ute och skutta.
Han går ner så mkt i vikt så nu gäller det att försöka bygga upp lite muskler på honom.
Länk till filmsnutten;
#5 på videon verkade han jättekry för att vara så gammal!
Frida
#6 Han är hur pigg och glad som helst. Dock går han ner sjukt i vikt… Så nu ska han ut för att bygga muskler. =) Hoppas verkligen det funkar.
så söt