Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 735 ggr
[Crazy Rabbit's]
1

(S) Hermeliner

Har två stycken söta honor som vill komma till nya hem, gärna med erfarenhet och som har mycket tid!

Namn: Siv
Kön: Hona
Född: 30/8-2011
Färg: Viltgrå med "silverinslag" (ej godkänd)
Finns i: Kristinehamn, Värmland
Siv är en söt men mycket bestämd dam. Kan vara svår att klippa klorna på och tycker inte om att bli lyft eller att ligga på rygg. Har blivit bättre ju mer vi har gjort det med henne och tror att om hon får komma till någon med mer tid så kan hon bli jättefin. 
Har haft 2 kullar och stamtavla finns. Har tyvärr inte Godkänd färg?, men i stammen finns Silver Viltgrå, Silver svart och Chinchilla.

Pris: 350:- Hemmet är viktigast!

Namn: Crazy Rabbit's Yang
Kön: Hona
Född: 3/2-2013
Färg: Osäker på färg.
Finns i: Kristinehamn, Värmland
Yang är en liten och väldigt nyfiken tjej. Tror att hon skulle tycka om hoppning om man är intresserad utav det.
Är väldigt osäker på hennes färg, då det ser ut att vara både Silver Viltgrå och Chinchilla, men hon är fortfarande ung och tror att färgen kommer bli bättre. Tränar på att ligga på rygg och klippa klor, och det går framåt. 
Hon är mer försiktig utav sig men jättesnäll när man tar ut henne ur buren. Stamtavla kan fås.

Pris: 300:- Hemmet är viktigast!

Transport brukar kunna lösa sig. Har eventuellt en hane till salu också, hör av er för att veta mer! :)

[Crazy Rabbit's]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Yang :)

[Crazy Rabbit's]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och Siv :) Som även är mamma till Yang.

[Crazy Rabbit's]
0

Puttar för mina godingar.

[Crazy Rabbit's]
0

Börjar bli ganska akut då jag ska flytta och inte kan ta med mig kaninerna.
Bilder och mer information om alla finns på http://crazyrabbits.weebly.com/till-salu.html.

Emmetem
0

Vad gör du om du inte får sålt dessa?

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

[Crazy Rabbit's]
0

Då får jag försöka fixa det på annat vis, men känner att de inte kommer få den tid de behöver och "uppfödningen" kommer få ligga på is ett tag.

lovemysack
0

har dom stammtavla?

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

[Crazy Rabbit's]
0

de kan få stamtavla om man vill det :)

lovemysack
0

#8 eftersom det inte är en Godkänd färg? så tror jag att jag väntar lite. :) men jag återkommer!

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

[Crazy Rabbit's]
0

Okej, gör så :)

[Crazy Rabbit's]
0

Transport finns nästa fredag till Alingsås och den 3 Maj till Borås! :)