Kritik på hemsidan
Nu är nääästan alla sidor klara, blev nyss klar med "Såhär bor kaninerna" - sidan.
Nu vill jag gärna ha era åsikter, vad är bra & vad är dåligt? Älskar beröm, och likaså negativ kritik. Så mata på!
/Elin Josefine Olsson ღ
Uppfödning utav Lejonhuvade Dvärgvädurar.
Hemsida: Rosary's Kaninuppfödning ღ
Jätte fin :)
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
#1, Tack så mycket! 😃
/Elin Josefine Olsson ღ
Jag tycker den var fin! Det enda jag stör mig på är att rubrikerna är suddiga så det blir svårt att läsa. Man ser var det står, men det är irriterande för man får anstränga ögonen lite extra. Ser ut som att du har skrivit det i photoshop och lagt till outside glow eller vad det heter?
Och har man sidan uppe i en flik som jag har i t.ex. safari, så står det ju R o s a r y s ka…. etc på fliken. Hade föredragit att du bara skrev Rosarys kaninuppföddning istället för R o s a r y s k a n i n u p p f ö d n i n g
Det blir betydligt svårare att läsa när det är ett mellanrum mellan varje bokstav. Men annars var sidan riktigt fin och gav ett lugnt och bra intryck! :)
#3, Tack för din kritik. Suddiga kan jag inte tycka att rubrikerna är..? Enda jag lagt till är skuggor till texten, kanske uppfattas olika beroende på datorn? Har själv en mac och vet att det mesta visas olika hos andra. Vad exakt menar du med suddiga? 🙂
Yes, tack för att du påminde mig. Det ska ändras. 😉
/Elin Josefine Olsson ღ
Jätte fina bilder och sidor. Bra förklarat. Jättefin! Men jag tycker att den gröna bakgrunds färgen är lite tråkig. Gillar mer naturliga bilder som tex gräs uppifrån eller mer färggladare pastellfärger. Tycker också att texten är lite "suddig". Alltså det är typ som gråa skuggningar bakom texten och det kan framstå som suddigt. Älskar bannern. Men jag tycker att det är lite för lite färg och bilder. Mer färg och bilder ger en gladare hemsida, tycker jag. :)
Jätte fint i allt annat! Roliga bilder med bra kvalité, vilket gör det roligt att läsa!
🙂
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
#4 Har också mac men det är nog skuggorna jag menar. Jag upplever åtminstone att texten blir svårare att läsa, nästan som att den blir "dimmig".