Bära på saker!
Haha min herre har börjat bli lite små galen! Han har tidigare plockat upp leksaker och kastat iväg dom, men de senaste dagarna har han början ta allt som är av intresse och verkligen springa iväg/runt med! Han har också börjat bära in allt till hans bur :P
Har en 2-årig dotter här hemma och ibland tappar hon saker ner på golvet och då är han snabb med att sno det hon tappat och springa in med det i sin bur :P Ser mycket lustigt ut!
Någon annan som har en kanin som gör desamma? ;)
Mvh Hela stora familjen <3
Mina kaniner gillar att kasta runt en boll i deras bur, undra om dom leker eller är förbannade på bollen xD En lite konstig sak är att Backy gillar att sitta på ett tennisrack som han har i hagen. Och jag har två pallar, en i hagen och en utanför som min lillebror använder och när jag närmar mig brukar han sitta på pallen och vänta på mig xD Och dom gillar att dra ner all halm i nedervåningen :/
Min hane gör också så, riktigt sött är de då min alltid lyfter huvudet så högt de bara går och gör höga eleganta hopp, precis som att han inte vill snubbla och många av de saker han bär är inte speciellt stora/långa :)