OT Konstigaste presenten?
Ibland får iallafall jag lite konstiga presenter, som jag absolut inte vill ha eller behöver 😉 Här kan ni skriva om de värsta/konstigaste presenterna ni har fått! 😃
Pennhållare…..
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Inte fått några konstiga presenter 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
fått så mycket onödigt så svårt och komma ihåg om de varit lite extra onödigt, men i julas fick jag herrkalsoner dock var de inte till mig men råkade öppna paketet och blev lite förvånad till en början 😃
Min konstigaste present är nog en leksakshamster av min mormor, tror den hette typ Zhu Zhu hamster eller nått liknande.. Ibland tror jag hon glömmer av hur gammal jag är! 😃
En av de mer udda var ett våffeljärn. Visserligen låter det ju inte så udda, men jag fick det av min pojkvän efter att vi varit ihop i några månader och inte bodde ihop. Kändes lite märkligt. :-)
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Det konstigaste jag har fått var när jag fick en hel flyttlåda med toarullar av mormor.. Det var när jag hade min pysselperiod och hon tyckte jag kunde ha det till dockhuset som jag byggde! :P
Inte fått så konstiga saker men onödig/oönskade saker får jag varje år -.-
En gurka och tuggumi med baconsmak O.o
En bok….om en tecknad tjock deprimerad hamster som medan han tog en cigg bara snackade om att livet var ett oändligt hjul i en instängd bur och inte va värt att leva….^^ Han dog tillslut tror jag. Haha.
För det första var den skittråkig (skrattade dock när jag läste den för den va så…."vad f*n är det här?"😮), såg inte alls humorn i den och för det andra tycker jag inte alls om hamstrar, så den var så fel som det bara gick😃
Så efter det har jag börjat skriva önskelistor istället för att bara säga att jag inte vet vad jag önskar mig!😛
varje år får jag alltid massa kaffekoppar o porslin av min moster men jag gillar inte ens kaffe och jag är inte ens 16 än ju;)
#10 Vad/hur menar du med "jag är inte ens 16 än ju"? 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 FINNS DET TUGGUMMI MED BACON SMAK!!??? AAAAH!! jag är typ beroende av bacon :D vart kan man få tag på det??
En äggkokare av min bror som min far tipsat honom om att jag behövde - trots att jag tydligt sagt att jag inte ville ha nån :P Ser inte problemet med att koka ägg i kastrull..
Fast jag brukar önska mig konstiga saker. Senast önskade jag mig 2pkt b*lt*ma kompostgaller av en vän som tvunget ville ge mig något för att jag passat deras hus (som att det inte räcker med fri tillgång på läder och hjälp att sy en egen sadel, bossor till sadel osv? O_o). Gallerna ska bli en liten bur till min kaninhane.. ca 250x90cm.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#12 Vet en online affär där man kan köpa tandkräm med bacon eller cupcake smak! :D Skulle tydligen funka som en vanlig tandkräm också. 😉
Fick ett par strumpor som jag fick av min kompis på mitt barnkalas när jag fyllde 11… De va två prinsessor på…
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Den konstigaste var la då jag gick i klass 5 och så fick jag i julklapp bla ett kuvert där de stod "Du får vara uppe till klockan 21:00". Billigt o bra eller? 😉
#17 Haha, underbart!😂