Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 417 ggr
[TeamGolden]
0

Bur renovering

Har länge jobbat på min kaningård. Och nu är den i stort sett klar! 
Här kommer lite bilder från de två projekt jag hållt på med på senaste! 

Såhär såg ben buren ut i somras (2012) 

när jag ändå bara ligger hemma ska jag göra ett litet projekt så måste ha bilden till kanin ifokus

(kopierat bild från min hemsida) 
Och nu senaste veckorna har jag jobbat med denna bur, bytt nät, målat om osv! 

till projektHär är den ommålad i insidan. Tog vit färg för att fräscha upp. 

projektHär ser man att jag bytt det dåliga hönsnätet mot hårt minknät, så inga rovdjur ska kunna ta sig in.

projekt

Här ser man att jag målat om hela burens utsida också, gett den vita ben och gavlar och röd färg på de stora ytorna. 

Har även spikat och skruvat ihop den på vissa ställen där träet svällt och buktat utåt p.g.a den kalla vintern. 
Snart är det kall asfalt som ska på burens golv, inreda den och sen kan Athena flytta in där ett tag så hon får lugn och ro i sin dräktighet!

Kommer ett till inlägg om utegården jag äntligen blivit klar med!

[TeamGolden]
0

Detta är mitt andra projekt jag blivit klar med, utegård samanlänkad kaninhuset. 

projekt

projekt

projekt

[TeamGolden]
0

Suck!!
Varit vaken nästan hela natten, inte fått en blund, Lagt mig ner, blev tvungen att springa på toa för att kräkas. MAGSJUK!!!!!
Vad har jag gjort för att förtjäna det en lördag? Skulle ju åkt till kungsan å gått på hunddagen där, men icke då -____-
Fy! Mamma tvingar mig sängliggande, ville gå ut med weasly men nej. Tur är väl att han lagt sig bredvid mig under filten och tröstar <3
Usch hoppas verkligen jag blir frisk tills måndag!

fossingen
0

Härligt! :D

[TeamGolden]
3

Vill även gratta Athena på sin 1 års dag idag! 🥳🎈❤️

skrutt fia <3
vi ska leverera girlpower på banorna i sommar <3

Grattis min vackra prinsessa på din 1 års dag! ♥
Ett år sedan såg jag små rosa bebbar på bild, där låg du så varm och go'.
När jag hämtade dig i maj var jag så lycklig. Vi skulle ha så kul tillsammans!
Du & Ruff, bästa tok vännerna, som alltid håller ihop <3
Vi har upplevt så mycket under denna tid, vi har gosat, hoppat, tränat, gosat lite till och jag har skrattat så mycket för dina små upptåg.
Jag kan inte bara ge dig extra gott på din födelsedag, jag måste ge dig tusenmiljoner varv runt jorden, så mycket betyder du min vackra tjej <3
Du och jag, girl power mot killarna <3
http://open.spotify.com/track/05xaXtqDCSFR9OLS5tL5oQ
Vi ska ha så kul i sommar, du, jag, dina bebbar och Ruff. ♥
Älskarej tokfia <3