Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1471 ggr
michellekrantze
1

(K) kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker en kanintjej till sällskap. Alla förslag mottages! Gärna en vit med röda/blå ögon men kan även fastna för annat :) Jag finns i östergötland.

varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns

nellsve
0

Hej! Har en hona på fem år och som är vit och grå. Bilder kan skickas vid intresse:-)

Hälsningar NellieHjärta

michellekrantze
0

5 år är lite vält gammalt, gärna en kanin under 1,5 år. Den ska bo ihop med våra två kastrat pojkar och chanserna att det funkar med en ny blir större om hon är yngre :)

[YukiOni]
0

Ska ha kull här om några veckor, lejonhuvade🙂

Finns strax utanför Göteborg

conadrie
0

Har en hona på 7 månader. Född 23 augusti 2012. 
Gul/Svart Japantecknad dvärgvädur satinrex. Hur go som helst, älskar att kela och bara ta det lugnt. Jättesnäll, och duktig ute i trädgården.

Finns lite utanför Borås i Västra Götalands län :)

michellekrantze
0

Åh vilken Sötnos! Kan bli svårt med transport bara, vi kan hämta i Stockholm och östergötland :/

Helin_
0

Jag har en vit blåögd lejonhuvad hona. Hon är världens snällaste och älskar att gosa. I buren kommer hon gärna fram och hälsar när man går förbi. Mina varn 15 månader brukar krypa förbi o sticka in fingrarna till henne och då slickar hon på dem. Hon pratar oxå en del i buren. Hon väger ca 1300g så hon är ganska liten och behändig. Vi finns i Södra Stockholm/haninge och transport går att ordna som längst till järna/Södertälje eller älvsjö/farsta. Pris 300kr och då ingår övergångsfoder. Transport bur går även att få med för 200kr. På bilden kan de se ut som att hon har röda ögon men hon har blå.

Helin_
0

Glömde skriva att hon är 7månader.