Sökes kaninkompisar
Hej!
Harry är mitt namn, jag är 8 månader men blir 9 den 7:e April😃. Inte för att skryta men jag är född på det kinesiska alla hjärtans dag som är den 7/7.
Jag älskar äpple, springa fritt på undervåningen m.m.
Jag söker kaninkompisar att skriva till här på iFokus. Det spelar ingen roll vad du är för kön eller ålder, alla är välkomna!
Så skynda er till närmaste dator eller låna mattes/husses. Jag svarar så fort jag kan. VI HÖRS!
👋
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Hej! Jag heter Pärla och är en vit blåögd hona. Jag är av rasen lejonhuvad dvärgvädur 😃 Jag är inte så gammal, bara några veckor 😉Jag gillar att gosa med mina syskon och utforska utanför buren. Nya matte har inte hämtat mig än 😕 Men hon gör det snart! Än sålänge bor jag kvar hos min uppfödare 🙂
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Hej Harry och Pärla
Jag heter Swea och jag är tre år gammal,men jag springer fort ändå😉
Jag är dvv/hermelin korsning och tycker inte om när matte eller någon annan ska bära mig så jag hoppar iväg😃
Min bästaste kompis måste nog vara kattungen Mackenzie för hon är så rolig och ibland hoppar hon in i min bur😍
Hoppas ni vill vara mina kompisar //Swea😊
En fråga, är Kaninhoppning kul? Min matte ska gå på nån sån kurs med mig. Går ni på Kaninhoppning? Är det kul?
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#3 Kul är det beroende på kaninen. Vissa gillar det, andra inte 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej hej! Vi heter Cupcake och Pluto! Vi är två glada kaniner på några månader! Hihi, busiga e vi med! Alla, vem som får skriva till oss! (: