Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 584 ggr
[kiiiwiii]
5

super spänd

Ja nu gäller det… Min Lillan är på 30 dagar nu! Jag vågar inte gå ut till buren och kolla. Tänk om dät ligger en kull ungar :D jisses så spännande. Börjar klä på mig och drar mig utåt…

[kiiiwiii]
0

Besvikelse.. inga spår av några ungar! Hon har inte börjat boa heller. Håller tummarna för imorgon :)

[einstein99]
0

#1 Tråkigt men får hoppas att det är bättre lycka imorgon:-) du kn ju kolla under dagen om hon har börjat boa ;-)

*Rapuntzel*
0

Åhh, va spännande :)

Lurvas11
0

Spännande! *Tass* :)

Hälsningar Lurvas11Glad

[fina solros]
0

spännande håller både tummar och tassar för dej och vill se bilder om det är möjligt

[kiiiwiii]
1

#2 eftersom det är hennes första kull är jag lite extra på tårna! Vi håller tummarna för imorgon :D #3 ja det är helt olidligt! :) #4 super spännande :D #5 ååh tack :D jag håller också tummarna här! Det kommer bli en massa bilder :D funderar dock om jag ska starta en ny tråd? En dagbok? :) vad tror ni?

NinaLotta
0

Det blir säkert bra och kul med en dagbok:) Vad e hon för ras?

[kiiiwiii]
0

#7 Lillan är en renrasig blå dvärgvädur :) nu ska vi se om jag säger rätt… 10 månader? Har så dålig koll på när hon är född! ^^

MisseMoe
0

Superspännande;)

Swea och Jag håller tummar och tassar för att det ska gå bra:)

NinaLotta
0

Okej har du något foto på den blivande mamman? Fint namn hon har;)

[kiiiwiii]
0

#9 Det tackar vi för! :D #10 självklart!! :) ja kanske inte det mest fantasifulla men jsg kallade henne för "den lilla" innan jag kom på ett namn så tillslut blev det Lillan :)

fossingen
0

De kommer nog inatt eller imorgon natt :)

NinaLotta
0

Japp så kul med ungar:) Det e ju ett mycket fint namn ;)

[kiiiwiii]
0

#12 jag hoppas verkligen på i natt :D brukar det inte vara så att desto längre de går desto fler ungar är det? :)

PrinzeZz
0

#14 nä tvärtom, ju fler ungar desto trängre i magen och desto fortare kommer de ut. Håller tummarna för att de kommer inatt och att det ska gå bra :)

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

[kiiiwiii]
0

#15 ja just det ja! Tvärtom var det :) tack!

[kiiiwiii]
0

Har startat en ny tråd nu! :) Lillan och Hugo heter den :)