Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 296 ggr
Martina-b
0

Busiga Smilla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag skulle jag dela på smilla och bobbo eftersom de nu är 11 veckor och att bobbo snart då ska  kastreras. Jag har en 2vårnings bur så jag  tänkte dela som jag alltid förr gjort med mina andra kaniner, såhär: en kanin får två rum där uppe och så får den andra gräs plan och ett rum uppe så att båda kan få lite mer torrt och spån så jag satt en pappaers tallrik för hålet så länge och skulle senare köpa galler men de tog inte mer än 10 sekunder så had de  rivit sönder pappret dags för nässta försök, jag tog ett galler från transporten och häfftade asst nöjd med resultatet gick jag inn för att höämta en skål till när jag koim ut såg jag smilla titta på gallret kollade på mig som att jag va dum i hu och tog ett jätte språng rakt över väggen. har nämligen en 7 cm glipa mellan taket och väggen så sprang hon ner igen helt chokad stod jag och kollade väggen är ju 40 cm hög och hon är 11 veckor där fick jag mig allt!!!! Nu har jag gjort så att smilla får ha hela över och bobbo under med ett hus att krypa in i….väldigt mycke jobb men nu borde det ju inte gå att komma nån vart…hehe…men man vet ju aldrig med dem här kaninerna!!!!

Hon kommer ju all fall bli en underbar hoppare!!!

ville bara skriva detta va ju lite små roligt :P

Martina-b
0

putt!

Keligast
0

Vilken buse XD söt!

Tina-A
0

Haha ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Martina-b
0

putt

malinroth
0

haha sötis ^^ en riktig utbrytarkung… :P Fast det blir väl drottning förståss..eller princessa ;)

Vemsan
0

Haha busunge =)

Hälsningar Vemsan