Bruna kaniner *bildtråd*
Älskade bildtråden med de viltgula kaninerna så nu kör vi en till fast med bruna kaniner (viltbrun/havanna) då det är min favoritfärg 
Här tänkte jag vi kunde posta bilder på ALLA varianter av bruna kaniner! Dvs helfärgade, manteltecknade , brokade osv. Alla raser och storlekar är välkomna och om man vill kan man lägga upp mer än en bild. 

Min fina Queen 
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Queens två ungar från 2011 <3
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Solblekt Nalle :)
Här är min söta hermelinkille Lillhems Vilgot, ca 8 veckor på bilden.

Nalle igen :)

hihi visst är hon, tack 
Får mantlade vara med ? ^^'
Har en havanna mantlad tjej, :p
#9 Hvis du läser #0 får du svar. ;-)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
#9 Alla varianter är välkomna står det! ;)
Havanna är ju SÅÅÅ vackert.. och mantlat på det.. gaahhhhh, denna tråd är förbjuden frukt.. 
Oj läste lite snabbt ^^'
Edit; Vart försvann resten utav min text? O_o
Iallafall , bilden är väldigt ljus , så hon är lite mörkare irl.
Men hon är ändå solblekt en aning ^^'
Min lilla rex i färgen Castor <3 :D
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Dimitri
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Bree
// Hanna
Bild på Pigelinas Elena
// Hanna
#1 Queen och hennes ungar var ju bara för fina!!<3 Vill ha! haha

En av Queens ungar som föddes den 6/6 

#30 Det ska jag allt hälsa Queen så blir hon glad haha!
Hon är en stor favorit här faktist inte bara snygg utan så snäll och social :)
Oj vilka härliga kaniner :) Den brunaste utav mina kaniner är min egenuppfödda Kanel, fast han är madagaskar.
Hälsningar Amanda och kaninerna
Så söta alla är ❤
#4 LOL jag jag heter Vilgot :)
Någon som vet vad färgen på kaninen i inlägg #5 heter??
Så söt :)
#37: Havanna :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#38 Tack för det :)
#43 Måste bara säga villken underbart vacker bild! Och vacker kanin förstås!
Mvh Sabine
Ivana, dvärgväur, rysstecknad zobel brun ^^
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt