Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-Àmnet-ot
LĂ€st 3129 ggr
Tarja
0

Klotterplank #237

Trevlig helg! đŸ™‚

Fridaaaa
0

Trevlig helg alla! đŸ˜ƒđŸŒș

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

ninor
0

Stackars lilla Mio :( Hon brukar inte bry sig om dammsugaren, men idag fick hon panik och sprang rakt in i kompostgallret flera gÄnger och fastnade till slut med huvudet. Innan jag hunnit stÀnga av dammsugaren hade hon dock kommit loss
 Men tyckte sÄ synd om lilltjejen. :(

/ Nicole

Tunbergets kaninuppfödning 

Kaninerna pÄ instagram / facebook

AkaiTsuki
0

HallÄ :3

//Joanna

NaDa...
0

Dags för operation: FÄ upp kompostgaller som ligger 20 cm under snön. ;)

~ Kram Nadja ♄
♄ Ålandskaninhoppare ♄ Vardagsblogg ♄ Kaninblogg ♄

Nebulosa
0

#4 Oj, kan nog bli en aning svÄrt ;)

~Rabbits for Life~

Fridaaaa
0

Är mĂ€tt nu, Ă€tit middag tidigt idag för att jag Ă€r sjukt trött :(

[Djurlinnea]
0

SprÀckte lÀppen idag pÄ idrotten.. Jag och innebandy passar inte sÄ bra ihop!.. Fast ska vÀl inte klaga, det Àr ju trots allt fredag! :D

NaDa...
0

#5 Ja, svÄrare Àn vad jag trodde.. Haha.. LÀr ta ett tag att fÄ upp dem dÄ jag mÀrkte att hÀlften av lagret var is. ;)

~ Kram Nadja ♄

[Rabbitte]
0

NU ska vi bestĂ€lla hem pizza - livsfarligt bekvĂ€mt😉

Fridaaaa
0

#9 Åh gott det! :D

[Bambis]1
0

Hauskat-koti-videot Àr ett bra program det! :3

AkaiTsuki
0

AlltsĂ„ bild pĂ„ en engelsk vĂ€dur kaninunge
 http://24.media.tumblr.com/de530852f2ce155041c5fa5ebb659888/tumblr_mjpktxXGH91qzp2x4o1_500.jpg

Tycker inte om det dÀr.

//Joanna

Frosstis
0

MĂ€rkte inte att det kommit ett nytt klotterplank :D 

#12 Stackarn.. man mÀrker ju att dom bara avlar pÄ öronen ;(;(

Frosstis
0

#9 AlltsÄ jag Àr sÄÄ avundsjuk pÄ dig!! xD Du lever typ min framtidsdröm, haha. Har en egen lÀgenhet (och vad jag sett i dina videos sÄ Àr din lÀgenhet jÀttefint inredd och stÀdad) och det Àr liksom sÄ jag vill ha det. Och sÄklart har du ju kaniner, vilket Àr en stoor dröm för mig!! Fast jag ska ha hamstrar, möss, gerbiler och en hund ocksÄ hihi ^^ (dock inte hund nÀr jag pluggar).

Lol vad töntig jag Ă€r hehe men ville dela med mig ^^P😛

[Rabbitte]
0

#14 Du kommer med hit en dag vĂ€nnen! 
Vi bor i ett litet radhus med en liten veranda och trÀdgÄrd som vi hyr.
Att ha litet hus, kaninerna och min Ă€lskling Ă€r det viktigaste för mig. Vart jag bor spelar egentligen ingen roll sĂ„ lĂ€nge jag har dem. 
Men vĂ€gen hit har varit lĂ„ng och svĂ„r, men gĂ„r pĂ„ en lite stadigare vĂ€g nu och vad glad jag blir att det inspirerar dig!❀

Frosstis
1

#15 Bara 4-5 Är kvar.. xD

Jag tror jag vill bo i en lĂ€genhet eller ett radhus nĂ€r jag blir stor och har alla mina djur och kontroll över allt, jag tycker det Ă€r sĂ„ jobbigt att bo i en stor villa med trĂ€dgĂ„rd som jag gör nu xD Gillar att ha det mysigt ^^ 

Men fÄr ju se hur det gÄr, ska ju ha kaniner ocksÄ. Helst vill jag ju ha dom inomhus men kanske har dom ute, och dÄ blir det ruskigt stora burar sÄ vill ha lite grÀsmatta dÄ =) som det ser ut nu vill jag inte ha barn, samtidigt som jag vill ha barn, för aa.. verkar jobbigt att ha bÄde ett barn och djur xD

[Rabbitte]
2

Har varit hyper hela morgonen, om en timme Ă„ker vi och hĂ€mtar Ellie❀

Fridaaaa
0

#17 Åh kul! :D

[Bambis]1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade kaninerna just,Oden bÀsta bilden blev sÄ hÀr: :S

[Bambis]1
0

OsÄ upp o ner. FöstÄss :(

Fridaaaa
0

#19 Vad har du för kamera?:)
Ska du ta nÀrbilder, krÀvs i regel att man tar in en sÄdan instÀllning, finns pÄ alla digitalkameror :D

AngoStar
0

Yeey, idag ska jag hĂ€mta en vit/grĂ„ Japanteckand lejonhuvad dvĂ€rgkanin đŸ˜ƒ Det Ă€r en kille som heter Patch :3

//Elina ♄

Peak303
3

Jag vill ha sommar nu, den var ju pÄ vÀg men snön kom igen.. ;o Men men kaninerna Àlskar den sÄ x)

Tycker Àven att jag kan fÄ bli frisk.. :o

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, SkÄne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

ninor
4

Sitter och pratar med en kompis pÄ MSN om mina kaniner, och rÀtt vad det Àr sÀger han:

- Vad Ă€r det för mĂ€rke pĂ„ dem? Eller ras heter det kanske? 

😂😂

/ Nicole

Frosstis
0

Min hamster har rymt ;(;( Men Àr nÀstan sÀker pÄ vart han Àr för jag hörde ett svagt "knaper knaper".. inne i vÀggen.. dÀr pappa hÄller pÄ och borrar in korgar till garderoben nu.. xO

NaDa...
0

#25 Hoppas att han kommer fram!

~ Kram Nadja ♄

Frosstis
0

Han kom fram förut ^^

tjocktjock

Frosstis
0

KĂ€r gudmorsa

NaDa...
0

Har haft en lugn och skön morgon i garaget med Carmen. Snart ska jag gÄ ut till kaningÄrden och stÀda lite burar. Dessutom fyller Mando 5 Är idag, sÄ han ska fÄ nÄgot gott nÀr jag kommer ner. :)

~ Kram Nadja ♄

Zekaan
1

Har Àntligen kommit Ät lille Isac, och till och med fÄtt upp honom! Hans bur Àr nu stÀdad och fin, eller den var det, innan bajsproduktionen började igen. Han verkar inte förstÄ dethÀr med toalett, utan i mitten av buren ska det va! Aja, ut och plocka bajs igen dÄ..

Dipsie'n'Poo
0

Kaniner ute i fina vĂ€dret! đŸ˜ƒâ˜€ïž

Ska passa pÄ att ut och gÄ med mamma ocksÄ. :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. LÀs gÀrna Corneliaochdebras.blogg.seHjÀrta

[Bambis]1
0

#21 jag fotade med ipadden ;)

Fridaaaa
0

#32 Okej, det har jag ingen sÄ vet dessvÀrre inte dÀr om det finns :)

Frosstis
1

HÄller pÄ och gör en film om sigge hihi

Dipsie'n'Poo
0

MÄste nog palla mig frÄn datorn och in pÄ mitt rum för att plugga svenska 1800-talsklassiker *YEY*

[Rabbitte]
0

#34 kommer du lĂ€gga upp filmen nĂ„gonstans? Vill gĂ€rna se den dĂ„đŸ™‚

Frosstis
0

#36 Visste inte att du var intresserad av hamstrar hihi ^^ Men jag kommer lÀgga upp den pÄ hamsterbloggen- vet dock inte nÀr den blir klar hehe.. men youtube först =)

Dock Àr den typ en kvart lÄng, ska nog dela den sÄ den blir del 1, del 2 och del 3 typ ^^

[Rabbitte]
0

#37 Är intresserad av alla djur, endast rĂ€dd för ormar dock som jag gĂ€rna undviker i alla former😛 Min kusin hade hamstrar nĂ€r jag var yngre - sĂ„ mysiga!

Frosstis
0

#38 Samma hÀr, jag har extrem fobi för ormar xD

[Djurlinnea]
0

Åh, jag Ă€r sĂ„ orolig för mina smĂ„ Ă€lsklingar dĂ€r ute
 Akut-dĂ„liga magar pĂ„ tvĂ„ av kaninerna, det rann bara ur dom! Som tur Ă€r sĂ„ Ă€r bĂ„da pĂ„ bĂ€ttringsvĂ€gen och Ă€r mycket piggare nu :D

[Bambis]1
0

Nu har vi Norrsken!! :D Candy123 kom springande just till vÄrt och knackade pÄ dörren och sa : he norrsken :) det var mamma som öppnade dörren Ät henne för jag hade just duschat,hehe dÀr stog jag i bara pyjamas :S (Candy123 Àr min granne ) :D

Frosstis
0

#41 Norrsken? vad coolt! Det har jag aldrig sett. Kan du inte ta kort?^^

[Bambis]1
0

#41 Kan försöka
syns det? :) Blev inte sĂ„ bra för jag tog med ipadden

[Bambis]1
0

Syns nog bÀttre hÀr ;)

[Bambis]1
0

Hah syns inte alls ;)

NaDa...
0

Det var norrsken hÀr med :D Fick ett par bra bilder, laddar upp dem sÄ fort jag lÀgger igÄng datorn :)

~ Kram Nadja ♄

Dipsie'n'Poo
0

Hemma frÄn irlÀndska puben :p Hahah gud vilket stÄhej det var dÀr!

Är sjĂ€lv fjĂ€rdedels irlĂ€ndare! 😂

Fridaaaa
0

Blir förbannad nĂ€r en person skaffar barn som ej ska skaffa! Grr
 DĂ„ tĂ€nker man inte lĂ„ngt
..

[Bambis]1
0

#46 va kul! :D

ninor
1

Min favoritkille â€ïž

/ Nicole

NaDa...
0

Urk, sista Gardasil sprutan vart idag och har mÄtt illa sen dess. Har dessutom tre prov att plugga pÄ, burstÀdningar och en förberedelse över tvÄ presentationer pÄ schemat. Tar lite mys med djuren och sedan kan jag nog sÀtta igÄng. :)

~ Kram Nadja ♄

Zekaan
0

Storm Àr pÄ g i vÄran lilla by, nu Àr frÄgan, vad ska man göra för att burtaket inte ska flyga upp? Stackars isac skulle bli otroligt rÀdd om det hÀnde.. Pappa hÄller pÄ och virar massa jÀkla grejjer runt buren för att taket inte ska lyckas.. Vi fÄr hoppas pÄ att detta rÀcker :/

[_hsleiufhbtv]
0

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

KÄRLEK ♄

Frosstis
0

Har ni nÄgra ideer jag kan göra till min hamsterblogg?^^ Har redan pÄ lager: intervjuer och dagsrutin. Behöver mer.. mÄste skriva artiklar och inlÀgg varje dag.. =) HÄller redan pÄ med burtyper (postar pÄ kanin iFokus för det Àr inte sÄ mÄnga hamsterÀgare hÀr, vill inte att det ska avslöjas sÄ mycket vad jag ska skriva om för hampisÀgare^^)

AkaiTsuki
0

HÄller pÄ att tvÀtta.. Lat som jag Àr har dessutom rÀtt gamla klÀder har jag bara 2 tvÀttar en med ljust och en med mörkt :D

//Joanna

ninor
0

Funderar pÄ att flytta hem igen

/ Nicole

Frosstis
0

#56 Varför dÄ?^^

FĂ„tt en tidning frĂ„n WWF (Ă€r fadder dĂ€r) och lĂ€ser om massa saker, vĂ€ldigt intressant och sorgligt đŸ˜•

ninor
0

#57 Är i skolan 2-3 dagar per vecka som max, och all ledig tid Ă„ker jag hem till mina förĂ€ldrar (1 timme frĂ„n vart jag bor). KĂ€nns som jag lika gĂ€rna kan bo dĂ€r dĂ„ och pendla till skolan. Plus att jag dĂ„ skulle kunna umgĂ„s med alla mina kompisar, börja med innebandy igen, mĂ„ bĂ€ttre

/ Nicole

[Rabbitte]
0

Avskyr nĂ€r man inte Ă€r smart nog att klara av vissa Ă€mnen i skolan för att sedan kunna bli vad man vill. Bara för jag inte klarar av matematik F sĂ„ kan jag inte bli det jag drömmer om😱

ninor
0

#59 matematik f??! Jisses, jag klarade knappt av B :D

/ Nicole

Fridaaaa
1

#59 F! Jag var glad som klarade B matten haha :)
Vad Àr det du vill bli som krÀver sÄ hög matte?

[Rabbitte]
0

#60, 61 Nej inte jag heller - klarade med nöd och nĂ€ppe matematik C efter tredje försöket, men i och med att jag Ă€r lite Ă€ldre och mĂ„ste studera genom komvux mĂ„ste jag vĂ€lja alternativa kurser som krĂ€vs för behörighet till agronomexamen inom husdjursvetenskap. Hade jag lĂ€st pĂ„ sĂ€g vanligt gymnasium hade det "bara" krĂ€vts matematik D😛

Frosstis
0

Vad Àr det för matematik?^^

Fick sluta efter franskan- dvs 11.20- sÄ det var jÀtteskönt att vara hemma tidigt! :D Har redan hunnit fixa en till hamstervideo nu :D

ninor
0

Börjar bli riktigt sugen pĂ„ att ha smĂ„ kaninbebisar igen
 FrĂ„gan Ă€r bara om lilla Mio Ă€r lika sugen pĂ„ bebisar och nĂ€r hon i sĂ„ fall Ă€r tillrĂ€ckligt mogen

/ Nicole

Zekaan
1

AltsÄ det hÀr med att fÄ upp lille Isac Àr ju helt omöjligt för mig. FörstÄr inte hur jag lyckades i söndags, var ute nyss, men jag vÄgar ju inte ta ett för hÄrt tag om fram kroppen, fram fötterna, sÄ han behöver ju bara hoppa lite nÀr jag lyfter pÄ honom sÄ Àr han loss.

Jag blir tokig pĂ„ mig sjĂ€lv, jag fĂ„r ju inte upp honom 😕

Hade tĂ€nkt lĂ€gga honom pĂ„ altanen sĂ„ han kan fĂ„ skutta loss, medans jag stĂ€dar buren.. Men det gick inte 😞

[Bambis]1
1

Grrrrh! Jag mÄste slÄ min storebrors rekord pÄ fruit-ninja innan torsdag eller förresten fören mÄndagen för dÄ kommer han hitt! :D

Candy123
5

Kom just hem efter att varit pÄ erik saades konsert :)

đŸ¶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaninerđŸ€“

Frosstis
1

Mamma kom hem frÄn london förut sÄ hon hade lite presenter frÄn victoria's secret, forever 21 m.m sÄ jag Àr jÀttenöjd nu :D

Lurvas11
1

Hejhej! :D

HĂ€lsningar Lurvas11Glad

Frosstis
0

Kom hem för typ 10 min sen, och Àter nu massa mat.. sÄ tjock e jag x) Och sÄ funkar inte PLL Àn.. eller det har intek ommit ut Àn pÄ swefilmer, blööö;(

NaDa...
0

Ska snart upp till skolan igen för att visa upp min fÀltkrassing och representera 'natur o miljö profilen' för de blivande sjuorna som kommer i höst. Brukar sluta med en tÀvling mellan de fyra profilerna om vem som fÄr flest elever till sin profil, Haha ;)

~ Kram Nadja ♄

ninen DH
1
Fridaaaa
1

#65 TrÀning, trÀning :)
Och bra att ej ta uppifrÄn, utan frÄn sidan t.ex :)

#73 Söta :)

[Mi-rand-a]
0

irriterad idag, allt gÄr Ät pipan kÀnns det som just nu -.-

Frosstis
0

Har 6 lĂ€xor tills fredag.. usch! Hatttttaa skolan xd -.- Har gjort franskan precis men ska trĂ€na lite till, sedan ska jag skriva av min kompis pĂ„ NO:n hehe orkar inte svara pĂ„ frĂ„gorna sjĂ€lv.. och sĂ„ ska jag lĂ€gga mig tidigt idag!! 

Sedan so tills imÄn ocksÄ men den orkar jag inte göra.. matte och engelska tills fredag, har glömt nÄgonting nu.. men aja, mkt att göra pÄ tajt schema.. xO

Zekaan
0

#73 Äh vad bra att du sÀger det, jag undrade om det var sÄ himla bra att ta honom uppifrÄn.. tack sÄ mycket :)

Jag anvÀnder detta lite som min egna blogg, hehe. Isac Àr ett sÄnt matvrak, att han (antagligen) misstog mitt finger, och började tugga pÄ det. Oj vad förvÄnad jag blev, det var ju trots allt pellets dags, men att han skulle smaka pÄ mitt finger var jag inte beredd pÄ. Den busen, lÀr mig nÄgot nytt av honom varje dag :)

Dipsie'n'Poo
0

ÅÄh, svenskaprovet gick bajs. Tror pÄ ett C-D :(

Men varit i kyrkans gympasal med nĂ„gra kompisar och dansat, haha! đŸ€Ș

Frosstis
0

NÄgon mer Àn jag som tycker man borde ha earth hour oftare? Typ 1 gÄng varje mÄnad iallafall.. minst..

ninor
0

#78 Tror inte det skulle funka dock. Dagen skulle dÄ bli mindre speciell och fler skulle skita i det. Tror jag. Annars Àr det en bra tanke.

Jag har haft ont i huvudet nÀstan konstant i tvÄ dagar nu. Och jag borde verkligen plugga eftersom jag har tenta om en vecka men jag har ingen motivation och det gÄr inte nÀr jag har ont i huvudet. Plus att jag har massa jobbiga beslut att fatta sÄ det Àr ett enda stort kaos i mitt huvud just nu

/ Nicole

Frosstis
0

#79 Jag har ocksÄ tÀnkt pÄ det, men ÀndÄ. Det skulle vart bra.

Vet nÄgon vad konvojer och formationer Àr?^^ (om det har nÄgon betydelse pratar jag om fartyg hehe)

ninor
0

#80 Formationer Ă€r mönster. T.ex. att fartygen ska Ă„ka alla pĂ„ rad, eller tre fram och tvĂ„ bakom etc. 

Konvoj Àr en samling fordon. Sett nÄgon krigsfilm t.ex. dÀr flera fordon Äker pÄ rad? Det Àr en konvoj.

/ Nicole

Frosstis
0

#81 tack : ))

NaDa...
0

NÄgon som vet om yves rocher (eller hur man nu skriver det) testar pÄ djur?:)

~ Kram Nadja ♄

Smullis
0

#83 Dom testar inte pÄ djur :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

NaDa...
0

#84 Tack! mÀrkte att alla mina hÄrprodukters mÀrken testar, sÄ vill ha nÄgot annat. :) Trots att eu förbjudit det sÄ tror jag inte att det Àr helt sÀkert Àn. TyvÀrr.

~ Kram Nadja ♄

Fridaaaa
0

Solen skiner! Tjoho!
Dock mycket snö kvar pÄ tomten :(

Smullis
0

#85 Ja det Àr vÀldigt trÄkigt sÄnt :( Jag köper ofta frÄn Yves. Inte bara för att dom inte testar pÄ djur, dom har riktigt bra grejer ocksÄ ;)

Frosstis
0

😘

Frosstis
0

^^

NaDa...
0

#87 Ja
 KÀnner mig helt paranoid nu med alla produkter vi har i huset.. :S Yves Àr riktigt bra jo! TyvÀrr Àr deras sortiment sÄ stort hÀr, men hej, bÀttre Àn inget ^^

~ Kram Nadja ♄

[Bambis]1
1

Milou :D

Dipsie'n'Poo
0

Varit pĂ„ stan med kompisar och sedan bio! Vi sĂ„g Du gör mig galen (Silver Linings Playbook) med Jennifer Lawrence. 👍 

Hittade fyra toppar, alla för bara 375 kr 😃

Peak303
1

DĂ„ har Trulls flyttat till ett nytt hem! :)

LÄter som ett riktigt toppenhem och tror verkligen att hon kommer fÄ det bra!

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, SkÄne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Smullis
0

Smulle bar in en mus nyss :( Den verkar inte ha nÄgra allvarliga skador men den Àr chockad sÄ vi har lagt den i en petbox med en filtbit och vÀtska sÄ att den kan coola ner sig lite. Vad mer kan jag göra? Den verkar ju inte vara sÄ skadad sÄ att avliva utan att veta sÀkert Àr ju sÄ onödigt :(

skuttis88
0

#94 Den blir nog mer stressad om man sÀtter den i en miljö som den inte Àr han vid. Jag vet inte direkt vad du kan göra men lycka till.

MVH Celina

AkaiTsuki
0

#94 Jag skulle satt ut den i skogen igen tror jag

~~

Åh min mage krĂ„nglar :C Gjort i över en vecka ocksĂ„, skitjobbigt

//Joanna

Fridaaaa
0

Max â€ïž

Humöret Ă€r pĂ„ topp just nu! đŸ˜ƒ

Dipsie'n'Poo
0

Köpt hö och spĂ„n. Och kaninerna Ă€r ute i hagen! ☀

NaDa...
0

Lisen har högst troligen förstoppning :( FĂ„tt i henne 5 ml annanas juice och knappt 1 ml critical care
 Hon har fĂ„tt magmassage och jag har försökt fĂ„ henne att röra pĂ„ sig. VeterinĂ€rerna hĂ€r har stĂ€ngt pĂ„ helger till pĂ„ köpet, men blir det vĂ€rre fĂ„r jag ringa jourvetten ikvĂ€ll
 NĂ„gra andra saker jag kan göra? KĂ€nner mig lĂ€tt desperat över att fĂ„ nĂ„gonting posetivt av vad jag gör
.

~ Kram Nadja ♄

[Bambis]1
1

SjÀlv hemma! Mohahahaa kan göra vad ja vill nu :D

chilliekanin
0

Dumma snö 

//chilliekanin

AkaiTsuki
0

Ne usch va elak jag Ă€r, har borstat igenom hela Akkio med min karda. Det blev en heeeeel del sĂ€ger jag och han sĂ„g helt tuffsig ut ocksĂ„ nu Ă€r han fin och sen nĂ€r jag bar upp han bara ÅH va mjuk han Ă€r igen :3

//Joanna

Frosstis
2

ridit ett jÀttebra pass idag, vi galopperade jÀttemycket och det var jÀttekul :D Blev helt genomsvettig ^^

Har Àven fixat buren för hamstern, jag bytte bur frÄn gallerburen till samlan, hatar samlan men jaja.. vad ska man göra.. han blir uttrÄkad pÄ natten och ganger pÄ gallret dÄ, inte mycket men det Àr jobbigt om man skulle vakna av det.. Och det var sÄ smidigt att bara öppna burluckan pÄ gallerburen sÄ kunde han komma ut om han ville, Äh beslutsÄngest.. men ska iallafall ha denna buren i nÄgon vecka sÄ fÄr jag se om jag ska byta tillbaks till gallerburen, den var faktiskt vÀldigt bra..

Och sÄ var jag ju sÄ smart att jag hÀllde ut smÄ frön och havregryn i sÀngen, HAHA orkade inte ta ut och skaka det sÄ vad gör man dÄ? Jo, tar dammsugaren sÄklart ^^

Ska Àven Äka och köpa godis sen :))

Frosstis
0

Gissa vad? Mamma har sagt att jag fÄr ha sommarkanin! Och fÄr hÀmta den efter konserten isÄfall ^^ Fast jag ska ju inte lita pÄ det sÄ mycket, eftersom hon sa att jag fick köpa hamstrar och Àven ta en kull. Men nu blev det inte sÄ, sorgligt..;( Men jag ska tjata fortfarande =)

Saffran.
0

#104 Vad kul! :D

NaDa...
0

IkvÀll kommer jag över till Sverige :) Ska kolla in en skola i Norrköping, woop woop.

~ Kram Nadja ♄

MisseMoe
0

Usch!

Kollat pÄ ŽŽSnoffe,döden och jagŽŽ

Inte sÄ trevligt,nÀr vissa barn börjar grÄta pÄ tv,men dom fixar vÀldigt fina minnessermonier.

Ska kolla lite trÄdar och sedan skola imorn;(

Fridaaaa
0

#107 Jag gillar det programmet :S

[Bambis]1
0

#108 jag med :3

MisseMoe
0

Jag gillar det men det Àr lite hemskt nÀr dom grÄter:s

AkaiTsuki
0

TandlĂ€karen igen dÄ  hoppas det fungerar denna gĂ„ng đŸ˜­

//Joanna

[Bambis]1
2

Man har en galen granne,som hete Candy123 .hon tog denna bild nÀr jag spelade ett djur spel.just nÀr hon tog kortet sa jag " ja sko vila ha en sÄn de
gris" :P

Candy123
0

#112 hahaha

đŸ¶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaninerđŸ€“

[Bambis]1
1

#113 he va jo ty som tÄ bilden,mohahahaaaa ;)

Frosstis
1

Söt hamster vill inte pussasđŸ€đŸ˜­đŸ’‹đŸ’‹

Smullis
0

Var ute och gick 9 km med hunden tidigare idag. Blev helt slut sÄ var "tvungen" (:P) att köpa en ben o jerry glass bara för det. VÀdret var i allafall underbart C: Det gÄr framÄt med tankarna om minigris :D PÄ söndag ska jag och mamma hÀlsa pÄ Eva och hennes grisar (!!!), ni vet hon som driver Ms piggy's pet pigs. Gud vad kul det ska bli att fÄ prata lite med dom och sÄ. Dessutom var vi alldeles nyss pÄ BorÄs Zoo och hÀlsade pÄ grisarna och snackade lite med skötarna. Dom föder tydligen ocksÄ upp och dom var vÀldigt kunniga. :D :D !!!

Diskussionen har nÄtt max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
InlÀgget Àr lÄst för nya kommentarer