Pimpade burar! ;)
Nån mer en jag som gillar att pyssla och fixa åt djuren? Jag har brukat gjort massor av grejor till mina djur, och i går kväll kom ja på att ja skulle pimpa Dollys bur med ett skvätt skydd ;) Ser gärna bilder på vad ni gjort till era djur, burar, leksaker, bon mm :)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Åh så fint och inspirerande!
ojojojj så vackert 😍om jag hade tid, ork och material skulle jag också pimpa mina burar 😐
men så har ju jag bara utekaniner och det kan bli lite problematiskt 🤔
#2 tack :)
#3 Tack, uteburar brukar nästan va lättare å pimpa, me lite färg å grejjer ;)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Åh så snyggt!
Om man inte hade haft kaninerna ute så skulle jag med glädje pimpa upp burarna, Men det var väldigt snyggt o inspirerande dock :D
Snyggt! 😃
Får också ha skvätt skydd i mina burar. Brukar köra på vaxduk dock :D
#11 Jag har också provat vaxduk som skvätt duk…det funkade sådär dock. Kaninerna tyckte det var väldigt roligt att äta på vaxduken…
#12 Jag fäster den på utsidan av buren med buntband, så den torkbara sidan är riktad mot deras stänk. Men visst har jag en hona som kan smågnaga ibland.
#12 ja det gjorde jag också men de fick tag i den ändå. Speciellt när di var ute på golvet och skuttade runt buren :P
Har funderat på att pimpa den nya buren som ska byggas. :) Jätte fint har du gjort det! :D
Om jag hade saker på min bur som du TS så skulle det vart uppkäkat för länge sen 🤪
//Joanna