Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1037 ggr
[Plumskaniner]
3

(S) Hona ges bort.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har beslutat mig för att ge bort Charlie till någon som tar väl hand om henne. Hon har ett otroligt bra lynne, precis som hennes föräldrar, och ges därför bort till kelkanin.
Hon är fyller två år den 9 maj, och därför är inte Avel ett alternativ. Hon är även blandras, mellan lejonhuvad kanin & hermelin fuchs.
Problemet är väll bara att hon enbart har ett öra, pga tokigheter som liten. Inte inavel och hon har inte heller bettfel eller liknande. Aldrig varit sjuk heller!

Jag finns i Kalmar län!

Om det är så, kan en bur ingå vid köp, dock för extra kostnad.

ella99bella
0

Har hon bara ett öra?:O

Mvh/Ellen<3Glad

[Plumskaniner]
0

#1 - Ja, står i texten Glad

ella99bella
0

Ja, jag trodde du menade att ett låg ner. Är det inte svårt för henne?

Mvh/Ellen<3Glad

[Plumskaniner]
0

#3 - Åh okej. Nej hon är precis som övriga kaniner, örat har inte gett henne några problem!

Wilma_00
1

Åh, måste övertala min pappa! Glad

[Plumskaniner]
2

#5 - Ja hon är otroligt charmig, så du skulle garanterat inte ångra dig! Skrattande

Fridaaaa
2

Åh vad charmig!

Hur är hon mot andra kaniner?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Plumskaniner]
0

#7 - Hon är väldigt lugn och snäll mot andra kaniner, dock inte om hon redan är tillsammans med en. Alltså rätt beskyddande, tycker tyvärr inte om när andra kaniner ska hälsa på hennes vän.
Har haft henne med en hona, och det gick bra, men tänkte själv skaffa mig en kastrerad hane om jag inte hittar någon köpare till henne Glad

Fridaaaa
0

#8 Okej hmm bor hon ute eller inte?

[Plumskaniner]
1

Bild på henne som liten.

[Plumskaniner]
1

#9 - Hon bor utomhus!

Wilma_00
0

Okej, ska fråga pappa så fort jag kommer hem, men bor hon ute eller inne?

Fridaaaa
0

#11 Ok hmm… :)

[Plumskaniner]
0

#12 - Hon bor utomhus!
#13 - Brukar ju dock inte vara överdrivet svårt att vänja dom till att vara inomhus om det är så, eller ja, från det jag hört av folk haha Glad

Fridaaaa
1

#14 Har dock ingen utebur just nu, då den måste renoveras :/
Men ska prata med sambon, vågar dock inte svara på något ännu ;)

Wilma_00
1

Okej vad bra att hon bor ute, vi kan ju fixa en till bur! Skrattande

ella99bella
2

Hon är ju så himla söt! :)

Mvh/Ellen<3Glad

Wilma_00
2

Är hon kvar? min kanin gick bort för ett tag sen och senare kanske det är dags att gå vidare …

[Plumskaniner]
3

#18 - Tyvärr kunde jag inte släppa ifrån mig henne då hon är så pass charmig som hon är, så hon stannar hos mig som kelkanin :)

[körsbärsblomma]
2

hon är jätte söt kanin med två öron eller ett hon är är bara ännu sötare med ett

mandyosv
0

Har hon hål där andra örat ska vara? Eller är det igentäppt typ? Så hon har bara en hörselgång? Söt :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[Plumskaniner]
1

#21 - Det är ett hål, så hon har två hörselgångar, sen vet jag inte om den funkar som den ska, men det antar jag :)

Hittade en bild där man ser lite hur det ser ut, är i alla fall pälsfritt!

[körsbärsblomma]
1

så ur söt hon är

Stinastygg
0

Så söt. Får man fråga vad som hände med örat som fattas?

[Plumskaniner]
0

#24 - Ja det är klart du får. Det var hennes mamma som bet av det när hon var liten, likaså hennes syster Eddie blev av med ena örat. Dock enbart halva.

Stinastygg
3

Oj, vad tråkigt. Vilken jobbig upplevelse - sviken och sårad på det sättet av den som ska vara tryggast i hela ens tillvaro!