Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 666 ggr
Keligast
0

Varför?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nästan varje gång jag har hållt Mimmi och när jag har släppt ner henne i buren brukar hon stampa en gång och låta lite mysko :/ Hon hörs knappt men det är lite "mummel" vet inte hur jag skall förklara..Men till frågan Varför gör hon så imellenåt?

Vemsan
0

Jag är inte riktigt säker
men det kanske kan vara
för att hon typ inte vill
tillbaka till buren? Eller jag
har ingen aning xD

Hälsningar Vemsan

Keligast
0

#1 Seriöst XD? Hihi jag vet inte men efter hon har stampat försvinner hon til Albin (Min andra kanin)

KajsaM
0

Citerat från den här artikel!

"Stampar i marken: Kaniner stampar i marken då de är rädda och är, eller tror sig är, utsatta för fara. De stampar för att alla andra kaniner också ska upptäcka faran och kunna sätt sig i säkerhet."

Keligast
0

#3 Ja jag vet domsparkar i marken när dom är rädda eller har ont, ilskna m,m Men om jag skall vara ärlig tror jag inte det är det :/

KajsaM
0

Inte jag heller, men hon kanske säger att hon är tillbaka till Albin ;-)

Lollo86
0

Min Tequila brukar också låta lite både när jag håller i henne, när jag sätter ner henne och ibland när jag klappar henne. fattar inte varför hon låter så :D

Chippers
0

Den kanin jag passar stampar också alltid då han släpps ner i buren ..

Tina-A
0

*putt*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Blazen
0

Min Molly brukar attakera min spade när jag rensar hennes bur sedan gör hon lite sådana små gnäll! :D det är rätt roligt men ibland irriternade

KvirrZ
0

Pepsi stampar när jag sätter henne i buren omhon tycker att hon borde få sprionga i några timmar till xD

- Mvh Emma

twinnie
0

Moses sprätter till med benen när jag släppt ner honom.