RAS OCH FÄRG?
Hej.
Skulle gärna vilja veta Vilken ras? och färg min kanin är. Har inte bilderna på denna datorn, men om ni tittar på min profilbild :)
Svårt och se på en så liten bild, men han ser ut att vara någon slags hermelinkorsning. Färg ser jag inte :)
Hälsningar Lurvas11
#1 Han är ett år gammal om en månad :) Om du går in på min profil eller vad man ska säga så finns en bättre bild där :)
#2 Vet faktiskt inte riktigt teckningen. Du kan gå in på kaninfarg.se och kolla :) Han ser ut att vara någon korsning mellan dvärgvägur och hermelin :)
Hälsningar Lurvas11
#3 Okej :) ÅÅH, älskar både dvärgvädur och hermelin! Tack så mycket för svaret! :3
#4 :D
Hälsningar Lurvas11
#6 Tror du det kan vara viltgul eller viltbeige eller vad det heter? Eller tror du det är en isabella?:3 Vad tror du mest på?
Isabella tror jag mest på. Ev viltisabella men det kan jag inte säga med den bilden. Kolla på kaninfarg.se Där klickar du inte på grundfärger och sen går igenom dom färgerna du tror det kan vara. Detta gör du genom att klicka på färgerna (kaninbilderna)och där kan du kolla på mer exempelbilder. Men som sagt, jag gissar på isabella.
Berätta hur det går sen 🙂
#8 Jag tror att det är isabella :) Wow: Isabella och kanske korsning mellan dvärgvädur och hermelin woho :D
viltisabella skulle jag säga om färgen
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Viltgul är den inte, syns :)
Skulle säga hermelinkorsning :)
Vart är den köpt?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12 Jag köpte den hos min kompis. :)
#13 Ok men då borde hon veta ras? Om hon fött upp den eller köpt den innan dig osv :)
#13 Hon sa att uppfödarna till hennes mamma och pappa kaniner inte sa Vilken ras? det var. Rent slarv tycker jag, men jag tyckte att mamman och pappan var ganska små båda två.
#15 Ok ja det är slarvigt, tycker jag med :/ Sånt ska uppfödare veta, om det t.ex är blandras kanske man inte vet alla men någon borde man veta tycker jag :)
Men jag tror hermelinkorsning :)
#16 Så sant så :)
TACK FÖR HJÄLPEN :D
hermelinkorsning
viltisabella eller nått tror jag men lovar inget om färgen
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶