Full inkorg?
Lite ot. kanske, men det står att min inkorg är full, men ändå kan jag få pm =/ Tycker att det är konstgt!:S Är den full eller visar den fel? Man borde ju inte kunna få fler pm om den är full :P Jag har en väldigt konstig inkorg!:P
Ööh, lite ointressant kanske :P Men vill bara ha svar på min knäppa fråga :P

Ingenaning ^^ men töm dom oviktiga :)

Samma här. Står att min inkorg är full, stått sen en tid tillbaka men jag kan få nya pm . ;P
Låter konstigt.. Jag har ton utav mail, flera, flera sidormen det står inte att min är full. Brukar få minst 1 mail om dagen och tar inte bort så många :P
Men om den är full borde man som sagt inte kunna få pm :/ Undrar när den blir full… Du kanske ska testa att rensa lite?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#3 Jo, men det är det som är konstigt.. Har kanske 2 sidor med mail eller nått.. knappt det.. + att ibland måste jag ta bort massor med pm för att det ska försvinna och ibland bara 1 pm.. Jättekonstigt =/ Och ibland ploppar det upp att jag har full inkorg efter 1 pm och så kanske jag har tagit bort 5 för att få det att försvinna innan :S

Tina, kanske något för Värdsajten? ^^
#5 Sajtvärden menar du väl?:P Värdsajten lät rätt kul :P Haha :D Eller så börjar nog jag bli trött :P
#5: Jag är före dig Kajsa lilla, har redan frågat där!! :)
#6: Finns faktiskt en värd-sajt. Där alla Medarbetare och sajtvärdar har en liten privat håla där man kan prata om lite nya funktioner och frågor som medlemmarna undrar över sådär :)

#6 Hehe, nej menade Värdsajten, Våran hemliga sajt ;)
*Nod* *Nod* (kludder i denna tråd XD)
#7 & #8 Haha, ok :P Lät så fel bara :D Men det är väl för att man inte läser det särskilt ofta. Kan ju vara bra att ni har eran egen håla :P Då kan ni ju disskutera saker som ni kanske inte vet =)
Min inkorg är dum hur som helst :P Har varit så konstig rätt länge =/ Så länge den funkar så är jag nöjd, men undrade mest vad det kan bero på
hihi.. e lite flummig nu :P Men var glad :) Din inkorg e udda och unik xD

Tiina, skulle du kunna vara godhjärtad och fråga? :)
#12: jag har frågat för länge sen :P

jaså? *puss*
#11 Haha, ja, den har ett eget liv :P Weird är den iaf :P
#15 - Klart :D Men udda e den och rolig, vill också ha en sådan inkorg *putt*
#14: Läs min 7 ;)

#17 Blablabla *ser inte*

Svaret från johan:
"Som vanlig medlem får du ha 25 meddelanden. Alla meddelanden kommer fram oavsett om det är fullt eller inte, men för att kunna läsa dom måste du tar bort några gamla först." :)
Det här är svaret jag fick. Hoppas det besvarar era funderingar :D
"Som värd eller Medarbetare har du ingen begränsing alls.
Som vanlig medlem får du ha 25 meddelanden. Alla meddelanden kommer fram oavsett om det är fullt eller inte, men för att kunna läsa dom måste du tar bort några gamla först."
#19: Din dummer :P Du sa ju att du bara fick error och inte kunde svara ^^
Aja.. Nu fick ni läsa det 2 gånger i alla fall :P

#21 haha xD Din dator gick ju så segt och kunde inte låta nån vänta *mohaha* Jag vann!
Mäh … 

#16 Hihi, du kan få låna min om du vill?:P
#19 Hm.. Konstigt :P Måste kolla hur många pm jag har :P Har inte behövt ta bort ngt gammalt meddelande, trots att det står att inkorgn är full..=/
Hade 50 pm :O Vad konstigt.. Dubbelt så mkt mer än vad jag får ha :P

Jag brukar nästan aldrig på mezz. :( Men jag har sparat två stycken som jag gillar. ^^

Jag måste tömma varje dag, får typ 30-40 meddelanden om dagen ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jaa ni. Han skrev att man måste ta bort gamla mail för att kuna läsa dom nya i alla fall :P
Det står att min inkorg är full, men jag raderar aldrig meddelande och tar alltid imot massa nya (som jag kan läsa) ;p Har säkert massa sidor.

Raderar alla jag får… Men jag får typ INGA heller…
Haha, har redan fått 2 nya, trots mina 50 pm :P 25 för många som jag har ;) Och nu är det 27 för många :D

Samma här, den är full , men jag får endå ! Fast ska radera ngra nu :P
#32 Hm.. ja, egentligen får ju vi bara ha 24 pm som inte är Sajtvärd eller medhjälpare.. Men ändå har jag 52 pm :O