Tunnelhjälp?
Jag har en tunnel till Ella som hon gillar. Grejen är att hon även gillar att vara PÅ tunneln och inte bara i. Det resulterar i att tunneln kollapsar. Jag undrar om ni har några knep till hur man gör tunneln mer stabil? Det är en hake i vardera ände av den, så man kanske ska binda upp den på något vis? Bifogar bild där Ella är "tagen på bar gärning", så att säga, med att rasera tunneln :-)

#1 - Den ser mer stabil ut. Den måste även vara större än den jag har väl? Eftersom den är till katter. Tack för tipset! :-)
Eller så köper man ett gjutrör i papp på en bygghandel. Kostar runt 20kr och håller garanterat för att sittas på (är även populärt att rulla röret framför sig).
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Sån tunnel har Filippa

# 3 Sån har jag till mina niner!!

#0 Har en precis likadan!
*putt*

#0: Har en likadan. Engla biter sönder den :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Kanske man ska köpa en sådan där tunnel ;) hur mkt kostar dem? olika förslag? Verkar väldigt bra!
#0; Till dig som tips? vet jag inte något bra..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag har ingen tunnel..
Men köp en ''starkare'' tunnel så den inte kollapsar hela tiden, då?
#10 En sån som jag & Kajsa har (Å säkert fler här inne) var rätt billig. Jag kommer inte ihåg exakt pris, men dom fanns ju på Rusta, så det var inte direkt jättedyrt ;)
Mina kaniner älskar den tunneln som sagt var, å jag tror jag ska köpa flera!
hur långa är de? kan man typ svänga på dom? så de ligger som en falukorv? xP
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag har ingen tunnel :) jag har toarullar..Skojja ba =)
#14: hahahaha. :D rolig du är då ;)
Köp en sån där tunnel i papp. Verkar mycket bra. Så kan dom tugga lite på den också om dom skulle vilja det :)
#15; Personligen skulle jag nog inte kunna ha en sådan, den skulle nog "ta slut" ganska fort xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#3 #9 dom ni har e bra tycker jag man kan ha dom ute dom tål ju regn och dom va inte så himmlans dyra häller …
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
funderar på att köpa en til alfred då han älskar att springa på långa,smala och mörka ställen o.O

Mm jag funder med XD om jag skall köpa en tunnel till mina ninisar

*putt*
#16 Gjutrören är i papp och de tål det mesta. Det bits frekvent på mitt rör och det syns knappt!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft