Hermelinkanin Sökes
Jag letar efter en hermelin kanin som vill flytta till jämtland/härjedalen å bo som sälskap till min häst.
Jag är 21år å är uppvuxen med kaniner!

Sällskap till din häst? ;) Kolla uppfödare där du bor :)
Japp,den ska få bo i stallet på sommaren å inne på vintern ;) ( å den ska inte springa lös i stallet utan sitta i en stor bur)

Jaha, tänkte väl ;)

Men jag har hört att hästarna kan råka sparka/trampa ihjäl kaninerna när dom "leker" med dom.. är det sant??

#4 Hon skrev ju att kaninen skulle bo i en bur och inte med hästen :)
Det brukar alltid finnas någon med en kanin till salu, och nu är det ju massa ungar som kommer!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hejsan!
Jag föder upp Hermelin kaniner och bor i Jämtland=)
Har ett ungdjur + ungar som är lev.klara om 4 veckor till salu i färgen rysstecknad brun zobel. Ev. även en viltgrå unge. Alla är hanar.
Kommer även snart att para några hermeliner=)
Kika in på min hemsida för mer info. www.nirsors.se
Mvh Angelica Nilsson.
hej,jag har en jätte snäll hermelin korsning som söker ett nytt hem,han är 2 år gammal å jag har inte tid att ha kvar honnom då jag håller på med ponnytrav å så har jag 7 st kaniner varav 4 är ungar(som ska säljas) å 3 vuxna! du får mer än gärna honnom gratis om du garanterar honnom ett gott hem hans namn är Pink Midi All Star
Absolut.Bacardi@hotmail.com
*putt*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

kan inte kaninen vara ute på vintern med? eller vill du ha den inne ? :)
Jag har en vuxen hermelinhane. Han är hittekanin (eller, ägarna ville inte ha honom och därför fick han springa längs motorvägen..)
Ganska revirtänkande i buren, men jättemysig när man har honom i famnen! Har hoppat litegrann, och visat att han kan hoppa :) Har dock inte tävlat något ännu.
Jag vet att han är minst tre år (dem tidigare ägarna visste tydligen bara det..) och han heter Shadow (hela namnet: Shadow Of the Road"

11# han är jättefin^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus