Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 437 ggr
Keligast
0

Ointressant XD

Men iallfall skall gå upp och kolla på en film om nazister hemsk! Fattar inte varför jag kollar på den XD haha! Igår mådde jag dåligt av filmen :/ Visste inte jag kunde påverkas så lätt av filmen men jag MÅSTE se slutet. dom kommer förmodligen dö!! hahahah XD (nazisterna) :P

KajsaM
0

Hahaha :D

Henni-Chan
0

E så trög att jag inte fattar de roliga XD

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

KajsaM
0

#2 inte jag heller ^^ Men det hela lät så  roligt så ;)

Tina-A
0

Älskar filmer om hitler och nazister och om första eller andra världskriget. Tycker det är intressant ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ikea
0

Är så känslig och blir så illa berörd. Tycker det är så hemskt med alla barn som får skiljas från sina föräldrar.

Tina-A
0

#5: Ja, usch. Det håller jag verkligen med om. Man blir alltid lika berörd av sånna filmer - dock är de intressanta tycker jag.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ikea
0

Ja ,det är jobbigt att inse att allt faktiskt har hänt på riktigt , man inser vilket underbart och fritt liv man själv lever.

Stravaganza
0

Mina mammas pappa (min morfar) blev bortförd, framför min mamma som var 12 år då, och mördad sen, men det har väl inte med nazisterna att göra. ^^

Keligast
0

ja jag var helt sjukt trött igår när jag skrev det haha XD

men jag var tvungne att se slutet för jag ville så gärna se nazisterna skulle dö eller skadas allvarligt. det handlade om en man som fick se sin flickvän våldtogs av nazister så hon blödde :'( hemskt! senare samma kväll tog hon livet av sig och mannen skall hämnas på dom!

Måste erkäna att det var väldigt mycket dumt våld (slog oskyldiga människor när dom hade tråkigt) men ibaland rolig när dom är fulla XD haha!

Lollo86
0

Jag brukar tycker att nazistfilmen kan vara jätteintressanta! fast inte när det ska vara krig hela tiden. mer historien så om ni fattar.

ciss
0

De är intressanta.

Men hemska.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se