Hmm.. En mobiltelefon x')

I väskan: Mobilen, extrakläder och blöjor (det är jag nog ensam om att ha här inne)
I fickan: nycklar och gummisnoddar och chokladpapper. Jag erkänner, jag är chockladoman.
Oj, vilken av väskorna? 
Nycklar, mobil, plånbok, bläckpenna, "plåsterväska" och Ipod är de saker som oftast alltid flyttar mellan handväskan och ryggsäcken.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
I skolväskan är det skolböcker då när det behövs, busskort, skåpnyckel, godispapper, Mp3, hörlurar till mobilen, mobil, nästan alltid ett tuggummipaket (<3) och såklart min lilla fick-spegel:)
Om du menar byxfickan, är där oftast min mobil om det är något där alls^^

#4 eller typ bara jackficken ;)
Har aldrig väska föruto´m gympa. I fickorna är oftast mobil, pengar, nycklar, tuggummi, snodd, godispapper, läxor osv.
Nu på sommaren har jag pengar och mobil med mig :)

#2 Haha ja blöjor har du int jag ^^

Ja i skolväskan har jag som det hörs: Läxböcker XD
Sen i byxfickan har jag nykla och mobilen :) Hatar att ha mycket i fickorna tar ut mycet "skit" ur fickorna nästam varje dag :P
Jag måste ha en ny väska!! Måste verkligen ut och köpa en.. hmm, kanske imorgon? :D
I alla fall. Har alltid sakerna i fickorna istället och jag brukar få med mig mobilen, busskortet och mina p-piller. Ibland också nycklarna!
I mitt busskort har jag mitt bankomatkort, mitt legg och mina pengar så det fungerar som min plånbok :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Börs, mobil, kamera & lypsyl har jag alltid med mig. I princip alltid busslista och bindor också.
Även jag har haft en blöja i min väska i några veckor nu, sen jag var barnvakt åt Adam (brorsans barn)
Fast den är bortplockad nu ;)
mobil pengar nycklar :P
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Har en jättefin vit väska från Friis som jag älskar, den är underbar! Fast den börjar bli trasig och ful, så måste köpa en ny tyvärr.
I den brukar jag oftast ha foundation, puder, läppglans, ögonskugga, ögonpenna & mascara i den lilla sminkväskan som jag har med mig. Annars brukar jag ha papper, penna, pengar, mobil, hårborste & lite annat smått & gott :)
I fickorna brukar jag ha .. kaninbajs. Nej, men det har faktist hänt ett par gånger. Brukar inte ha så mycket i fickorna faktist.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

I skol-väskan: mobil, hörlurar till mobil, tuggummi, skolböcker, penna, sudd, busskort…
Fickorna? jag använder inte fickorna så mkt
Väskan: läxböcker, kamera, plånbok.. :P
Fickan: mobil o nycklar! ;o
Om jag använder väska så har jag kameran, plånboken och mobilen där, kanske läxor om det är skola, penna/-or.. Nycklar :P
Använder jag inte vässka så har jag oftast mobil och nycklar i fickan :) Kameran runt halsen för det mesta xD

ingenting
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Plånbok, mobil, nycklar, bilnyckel, blöjor, skötlappar, extrakläder, extranapp och haklapp =)
2# Du är inte ensam, här är en till som har blöjor =)
I min väska finns det mesta=) Anteckningsbok, bläckpenna, blyerstpännor, sudd, paraply, lilla boken om alkohol, tamponger, bindor, alvedon & c-vitamin (brustabletter), mobil, handledstöd, plåster, öronproppar, plånbok, pappersnäsdukar, halstabletter, tuggummi, kam, nyckelrings kanin & älg, och ork(drovsocker) såklart!

I min väska har jag mobilen, plånboken, bläckpenna, nycklarna och mina solglasögon XD
Och i mina fickor brukar jag inte ha sådär jättemycket faktiskt men om jag har det är det nog papper, nycklar eller nappar typ!

Just nu har jag inga fickor, har nattlinne på mig;)
Men jag kan berätta vad som finns i min väska:
* busskort + matkort
* mp3-spelare
* några batterier
* Några enkronor + en 50 öring
* Skåpsnycklar (har 2 skåp i skolan)
* 1 penna
* 1 armband
I min väska är det..
TOMMT xD
Hälsningar Vemsan
I min fick finns nycklar, kaninsele och kaninkäk :P

Väskan; Skolböcker, nycklar, plånbok, busskort, tuggummi paket, mobil, och bindor.
Har ingen ficka på mig nu eftersom jag sitter i bara en T-shirt. xD