Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 288 ggr
KajsaM
0

OT/ Vad har du i...

… din väska/ficka? :)

CoNo
0

Hmm.. En mobiltelefon x')

ikea
0

I väskan: Mobilen, extrakläder och blöjor (det är jag nog ensam om att ha här inne)

I fickan: nycklar och gummisnoddar och chokladpapper. Jag erkänner, jag är chockladoman.

Frida
0

Oj, vilken av väskorna? Förvånad

Nycklar, mobil, plånbok, bläckpenna, "plåsterväska" och Ipod är de saker som oftast alltid flyttar mellan handväskan och ryggsäcken.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[Niike]
0

I skolväskan är det skolböcker då när det behövs, busskort, skåpnyckel, godispapper, Mp3, hörlurar till mobilen, mobil, nästan alltid ett tuggummipaket (<3) och såklart min lilla fick-spegel:)

Om du menar byxfickan, är där oftast min mobil om det är något där alls^^

KajsaM
0

#4 eller typ bara jackficken ;)

Har aldrig väska föruto´m gympa. I fickorna är oftast mobil, pengar, nycklar, tuggummi, snodd, godispapper, läxor osv.

Nu på sommaren har jag pengar och mobil med mig :)

KajsaM
0

#2 Haha ja blöjor har du int jag ^^

Keligast
0

Ja i skolväskan har jag som det hörs: Läxböcker XD

Sen i byxfickan har jag nykla och mobilen :) Hatar att ha mycket i fickorna tar ut mycet "skit" ur fickorna nästam varje dag :P

Tina-A
0

Jag måste ha en ny väska!! Måste verkligen ut och köpa en.. hmm, kanske imorgon? :D

I alla fall. Har alltid sakerna i fickorna istället och jag brukar få med mig mobilen, busskortet och mina p-piller. Ibland också nycklarna!

I mitt busskort har jag mitt bankomatkort, mitt legg och mina pengar så det fungerar som min plånbok :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

SagaoAlfred
0

Börs, mobil, kamera & lypsyl har jag alltid med mig. I princip alltid busslista och bindor också.

Även jag har haft en blöja i min väska i några veckor nu, sen jag var barnvakt åt Adam (brorsans barn)
Fast den är bortplockad nu ;)

L8sson
0

mobil pengar nycklar :P

ciss
0

Har en jättefin vit väska från Friis som jag älskar, den är underbar! Fast den börjar bli trasig och ful, så måste köpa en ny tyvärr.

I den brukar jag oftast ha foundation, puder, läppglans, ögonskugga, ögonpenna & mascara i den lilla sminkväskan som jag har med mig. Annars brukar jag ha papper, penna, pengar, mobil, hårborste & lite annat smått & gott :)

I fickorna brukar jag ha .. kaninbajs. Nej, men det har faktist hänt ett par gånger. Brukar inte ha så mycket i fickorna faktist.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jenny_94
0

I skol-väskan: mobil, hörlurar till mobil, tuggummi, skolböcker, penna, sudd, busskort…

Fickorna? jag använder inte fickorna så mkt

SaraB
0

Väskan: läxböcker, kamera, plånbok.. :P

Fickan: mobil o nycklar! ;o

[Quellii]
0

Om jag använder väska så har jag kameran, plånboken och mobilen där, kanske läxor om det är skola, penna/-or.. Nycklar :P

Använder jag inte vässka så har jag oftast mobil och nycklar i fickan :) Kameran runt halsen för det mesta xD

annaforsgren
0

ingenting

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Melle_bus
0

Plånbok, mobil, nycklar, bilnyckel, blöjor, skötlappar, extrakläder, extranapp och haklapp =)

2# Du är inte ensam, här är en till som har blöjor =)

Agda
0

I min väska finns det mesta=) Anteckningsbok, bläckpenna, blyerstpännor, sudd, paraply, lilla boken om alkohol, tamponger, bindor, alvedon & c-vitamin (brustabletter), mobil, handledstöd, plåster, öronproppar, plånbok, pappersnäsdukar, halstabletter, tuggummi, kam, nyckelrings kanin & älg, och ork(drovsocker) såklart!

Mysofi
0

I min väska har jag mobilen, plånboken, bläckpenna, nycklarna och mina solglasögon XD

Och i mina fickor brukar jag inte ha sådär jättemycket faktiskt men om jag har det är det nog papper, nycklar eller nappar typ!

Prizma_o_Kristall
0

Just nu har jag inga fickor, har nattlinne på mig;)

Men jag kan berätta vad som finns i min väska:

* busskort + matkort

* mp3-spelare

* några batterier

* Några enkronor + en 50 öring

* Skåpsnycklar (har 2 skåp i skolan)

* 1 penna

* 1 armband

Vemsan
0

I min väska är det..
TOMMT xD

Hälsningar Vemsan

Henni-Chan
0

I min fick finns nycklar, kaninsele och kaninkäk :P

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Stravaganza
0

Väskan; Skolböcker, nycklar, plånbok, busskort, tuggummi paket, mobil, och bindor.

Har ingen ficka på mig nu eftersom jag sitter i bara en T-shirt. xD