En sommarbild!
Ooh va söt! Lite kritik (som jag tycker!): Om hela kaninen och båda ögonen hade varit med på bilden tycker jag den hade blivit bättre.
Tycker att det är bra som det är :) Snyggt porträtt! :D
Jätte fin :)
- Mvh Emma
Åh va fint :) Jag är fortfarande helt förundrad hur du får honom att sitta stilla :D
Det enda som jag inte tycker är heelt 100% bra är väl att hela kroppen inte är med, men det är inget jag stör mig på heller.
Jättefint foto!

#5 Nåh vad söt :)
- Mvh Emma
#5 Så himla söt!! <3 Jättebra profilbild! Förstår att det är svårt att få med ögonen då de knappt syns under hans fiina päls;) Superfin!
#6 Haha sötis! :)<3

Jättefinabilder som vanligt! Den ända som jag tycker är att det borde vara med färg än bara blomman annars tkr jag det är jättefint med bara ansiktet :)
Neej, gud vad sööt! Jag har alltid tyckt Moses är sööt ;)

#7 - #10 Tack :D:D

Åhh vad gullig :)
#11 Har alltid vetat haft en Moses kanin ;)
Gillade #6 bättre eftersom man får med hela kaninen. Han sitter väldigt fint på bilden och har ett gulligt ansiktsuttryck :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jätte söta foton :D
HALLÅ!!! Finns ingen kritik att ge alls! Perfekt!
Jättefina bilder.. men kommenterar bara den första, det var den jag tittade mest på :) Tycker inte det gör nåt att inte hela kroppen är med, det ser jättebra ut sådär. Sen (det här är nog enbart jag som tänker på^^), så stör jag mig lite, men då menar jag Lite också, på "ljuset", som är över och i vänsterkanten. Förstår nån vad jag menar ? Men det är en bagatell, var jättefint ändå, tycker den första bilden blev bäst!

#17 Tack så mycket :D Jaa, hatar det där ljuset xD

Jättesöt! fina bilder. Kanske dum fråga, men vad är det för ras?

#19 jag tror att den är en korning mellan teddy och något annat (har öfr mig det) men jag vet inte XD
jätte fina bilder på moses! han är så söööt!
Åh vad söta bilder!!

Åh vad gullig bild!:) Min knin heter Lilan men brukar kalla henne för Lillen:P

Åh gulli gull gullig kanin alltså (L)

Aaw.. Du är verkligen duktig! Man får verkligen sommarkännslor av att se på den! Fortsätt så !
hur fick du blomman att sitta fast???
#25 Om jag får gissa så: Han har ju så mycket päls så det fasnar nog ;)

Tack allihopa :)
Blomman ramlar hela tiden. Det gäller att ta bilden precis när blomman sitter fast.
Jättesöt! Du är väldigt bra fotograf. :P
Hur tusan kan du få Moses att sitta still? Man kan inte ta kort på Filippa, då springer hon iväg :P
Gud så sött! Underbara Moses <3
Hälsningar Vemsan