(S) Helt underbar dvv rex, hane
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Östergärdets Nogger
Nu blir jag tvungen att sälja min älskade kille. Han betyder så himla mycket för mig & min familj så jag vill verkligen att han kommer till ett ställe där han får den uppmärksamhet och skötsel han förtjänar. Nogger är född 25 Maj 2011 hos uppfödaren Julia i Göteborg. Han är helt otroligt social, han leker följa john ute, följer med lös och hämtar posten eller när man är ute helt enkelt. Sätter man sig ner hoppar han upp i knät på en gång. Jag kan fixa videos på detta, så ni får se att han verkligen är som en liten hund. Det går knapp att beskriva vilken drömkanin han är. Går otroligt bra att bära/klippa klor/ lägga på rygg i knäet. Jag brukar också bära honom liggandes på rygg ibland, som en bäbis, och det har han inget emot alls. Han Ä L S K A R när man pussar/kliar honom på pannan - knaprar tänder och stänger ögonen ibland.
Han är vit blåögd och har fina isblåa ögon. Renrasig Dvärgvädur rex med härstamningsbevis. Han har gett väldigt fina kaninungar med härligt temperament.
Nogger finns i Gävleborgs län, söderhamn.
Jag kan självklart hjälpa till att leta transport om du/ni inte har möjlighet att hämta honom själv om ni bor för långt bort.
Jag vill ha 250kr för Nogger. Då ingår övergångspellets, härstamningsbevis, kan eventuellt skicka med vattenautomat, matskål, sele & koppel.
_
Hemmet är så himla mycket viktigare än priset. Jag vill verkligen att han kommer till ett bra hem som tar lika bra hand om honom som jag och min familj har gjort. Han ska få bra bur, springa löst ofta, sitta i knät och gosa och massa sånt.
_Kan knäppa nya bilder, visa bilder på kullar han är pappa åt, filma videos på hur han är att hantera, lös på gården osv - bara att säga till vad ni vill se så fixar jag det. :)
Ni kan kontakta mig här i tråden, eller på min mejl: sandralarsson97@hotmail.com
Putt!
Hade nyss min lilla kille lös i huset i två timmar - han varken kissade eller bajsade under hela den tiden. Så duktig haha :)
Nu sitter han i buren och äter morot, favoriten det!
Putt! Vill hitta ett perfekt hem åt min kille, helst innan sommaren :)
Vilken underbar kanin! Men måste påpeka att klippet inte går att ses utav mig, det står att det är privat.
Hoppas du hittar ett passande hem åt honom :)
#3 Ja det är han. Ojdå, får fixa det ikväll, tack för att du sa till! :) Tack, det hoppas jag med!
Det var så lite! Ville gärna se klippet på den vackre ;) Håller tummarna!
Putt! Just nu ligger han i min mammas famn i soffan och knaprar tänder medans hon kliar han i pannan, våran sötnos :*
Gud vilken söting! :D
Putt!
Videoklippet är privat :(