Kamera?
Hej!
Jag undrar vad ni använder för kamera när ni fotar era kaniner!
Alltså inte systemkameror!
Lägg gärna upp en bild!:)
Använder bara min systemkamera :3 Fast ibland händer det att jag använder min gamla samsung digital kamera ;)
Klara & Tinycee
Jag har helt gått över till systemkamera, får fnatt av att använda en vanlig digitalkamera. :P
Fotar med Nikon D5000.
Någon mer? Är så sugen på en kamera nu
Juste, använder min systemkamera eller en billig digitalkamera som inte alls är bra :D
//Joanna
Jag använder bara min systemkamera, canon eos 500D
Använder bara min system, Canon EOS 7D :) Kan hända att Iphonen får vara med på ett hörn ibland..
// MT ♥
Jag har aldrig mobilbilder till bloggen, nejnej aldrig. ---> min blogg: kaninliv.bloggo.nu
Fotar med Canon Eos 550D & Min mobil kamera (Motorola Razr)
Båda funkar super!
Bilden i inlägg är tagen med mobilkamera på min ponny Vera ^^
MVH
Linda Meijer
Ztrawberries Kaningård
Ztrawberries.weebly.com
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Okej vad många olika kameror ni använder ;) Putt!
Använder aldrig kompaktkamera längre, utan en Canon 600D.
Använder bara systemkamera. Använde mammas kompakta tidigare men har inte använt kompakt sedan jag fick min första system sommaren 2008 :P
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Använder bara systemkamera jag med, en Nikon D7000. Skulle aldrig kunna gå tillbaka till kompakt nu när jag har system. 
Använder antingen Min Canon eos 1100D , Min syrras Canon eos 450D eller mobilen. har ingen bild på denna dator tyvärr men kan lägga in en senare:)
/ Angelica
Jag använder bara systemkamera, Canon 600D.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#17 Åh en sån vill jag också ha! Synd bara att priset är samma som namnet….
#20: Ja, den kostar ju en del. Men det var det helt klar värt! 
Måste bara fråga. Är det någon som har en Nikon D5100?! Verkar bra ;)
#22; Alla kameror är bra. Handlar mer om fotografen, inställningar och objektivet. :P
-' Malin Hultman
Ja, men det verkar som en bra kamera för mig men vill höra vad andra tycker
#23 Åh är det din kanin? Såg den på blocket ;) Ser ut som den i alla fall:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#26 - Ja det är det, & han finns ute på blocket :)
#27 Himla söt! :D
#28 - Ja han är otroligt charmig!
#25; det beror då mer på vad det är du vill fotografera och vad det är du är ute efter mer din fotografering. Har själv haft Nikon D40, Nikon D5000 och har idag Nikon D90.
Har man aldrig haft en system tidigare tror jag att D5100 är en bra start kamera.
-' Malin Hultman
Använder antingen min mobils kamera (htc sensation) eller så blir det nikon J1.. 
Använder för det mesta min iPhone 4s, men annars har jag en rosa Sony.. Vet inte alla nummer osv.

Nu är den lite suddig i en sånhär storlek, och att marsvinet springer runt gör ju också endel!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
/Agnes & Långöronen♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jag fotar med en systemkamera, likadan som #33, Canon EOS 350D som har några år på nacken men är lika bra för det 
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
#22 Jag har en Nikon D5100 :) super bra kamera!! Skulle rekommendera den till vem som helst! Nybörjare eller proffs! :D hade innan en Nikon D3000 men köpte denna för jag ville kunna filma utan att behöva ha två kameror med mig :)
http://bunnyjump.blogg.se
#42: Kompaktkamera :)
Alla kameror man för kan sätta bilderna i datorn med är digitalkameror ^^
-' Malin Hultman
#45 haha tack! blir så förvirrad på sånt där xD
Nu har jag min älskade SONY A37. Systemkamera! <3

När jag tänker efter är det väldigt märkligt att man kan fånga en bild.. haha, har fortfarande svårt att fatta hur man kan fånga in en bild med hjälp av ljus osv :o
Jag använder min mobilkamera Samsung galaxy s2.. skulle väldigt gärna vilja ha en systemkamera men har inte pengarna. Alla dessa obejktiv man ska ha till blir ju dyra i längden
(gillar att fota.. men intresset skulle bli bra mycket roligare med en riktig kamera som tar bra bilder!)
#48 Jag önskar mig med en systemkamera, sparar det lilla jag kan men får se när jag har råd…
#48 och är man fotointresserad och vill bli en bra fotograf är all den utrustningen så himla värd pengarna när man väl fått ihop dom! :)
#48: Man måste inte ha en massa objektiv. Själv hade jag standarobjektivet ½ år tills att jag fick ett sigma 70-300mm (ca.1200) i present. Vilket var 2008. Fick inte mitt 3e förrens 2011. Räcker egentligen med 1-2 objektiv. Sålänge man får ut vad det är man vill med dem behöver man inte en väska full med objektiv. :)
-' Malin Hultman
Nikon: