Ungar till salu !!
Hejsansvejsan :)!
Nu är dt bara Ca en månad kvar tills mina kaninungar är lev klara, så tänkte att de kanske är bra att lägga ut dom lite tidigare :)
kull 1 :Berga's Lee & Berga's Nike . 2 vädurs korsningar , hona 1 hane . Lite osäker på färgen då jag inte är så duktig på sådant , kanske ngn annan som vet? mamman är madagaskar brokad och pappa madagaskar. Pappa tävlar med framgång i hoppning , tävlar enså länge bara lätt för han är inte tävlad så mkt. Mamman är tävlad två gånger bara , hoppar super bra hemma , men visar dt tyvär inte på tävlingarna . Fina ungar med redan mkt fart i !
kull 2 : Berga's Level one , Berga's level two , Berga's level four . 4 hollänska kaninungar varav en behålls (Berga's level three ) . två svarta 1 japan . Alla är fel tecknade , men dom svarta går att ställa ut.Pappan är fel tecknad på samma sätt och är reggad på 92,5 . Mamma har ej stam . Men är helt renrasig då jag känner hennes uppfödare. Både mamman och pappan tävlar också i Kaninhoppning , båda är duktiga men är bara klassade i lätt ,med 1 pinne i både krok och rak. Ungarna visar redan att dom kan hoppa över matskålen ;) Säljs med stamtavla och öronmärkning.
Övergångs foder medföljer varje kanin :)

Jätte söta
Dunderfina :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Så söta =) Hoppad får bra hem :)

Tack :)

Super söta :)
Så söta :)
- Mvh Emma

Vart bor du??

i sjövik mellan alingsås och göteborg . glömde skriva att man kan mejla mig på natta94@hotmail.com om man är intresserad.
Åh, hade velat ha One :D Eller kanske Lee =) Men det är ju så långt bort =(

17#vart bor du då?
Superfina! Hoppas du hittar ett bra hem åt dem alla!
#18 I skåne :P Menllan Malmö och Lund =)

okej ja det är ju en bit

Hade också kanske velat ha en, men bor för långt bort.
#23 Ja, visst är det trkigt när man bor för lång ifrån =(

# 24 Ja. det är jättetråkigt! Har inte sett en enda som bor ens i närheten av mig som har kaninungar…!

berga's Lee *Tingad* :)
#25 Har inte jag heller =( Inga med fina kaninungar iaf =/

Underbara! Jag gillade mest Berga's Nike, såå söt! ;D

Såg dem på blocket, ursöta :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Tack :)

Berga's Nike är Tingad .
Vilka finns kvar?

Alla holländar ungarna . Level one (Olle) Level Two (Tilda) Level four (Fira) :)
Vart bor du? Är det hållänare så blir stor?
Bor du typ i alinsås såg jag. Fast det är ganska långt bort. Jag bor i borlänge
Oh :D Vad fina dom är! :)

Tack ;D !
Level one är sååå fin :D Om det inte hade varit för avståndet hade jag varit intresserad av honom =)

nu är bara level one kvar ! (olle)
puttar!
Urfina alltså ! :)
level one; uunderbart sööt! synd att det är så långt bort :'(