Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 255 ggr
Bobby
0

IDAG...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag lämnat min 7-åriga dotter på sitt första ridläger… Snacka om att jag är en orolig mamma just nu! Hon har med sig sin egna ponny + vår sällskapshäst, så nu ska hon ta hand om det alldeles själv! Förvånad

Keligast
0

Haha XD Är alla mammor så :P Jag kommer nog bli likadan när jag bli mamma i framtiden! Du det är jätte roligt med ridläger och om du litar på hennes ponny hon rider och din dotter så skall nog inget hända..ledarna håller öga på alla elever :) Snällt du lät din dotter va på ridläger det är jätte roligt! :)

ciss
0

Vad kul! Oroa dig inte, inget kommer att hända! ;P

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Vad kul för henne att få lite mamma fritt ;) Ingenfara, hon klarar sig :)

Tina-A
0

Mammas lilla tjej börjar bli stor låter det som ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ikea
0

#1 japp, alla mammor är så, det finns ju inget vi är mera rädda om än våra barn.

Det går nog jättebra för henne på ridlägret. Hon vill säkert inte komma hem när det är slut. Det är säkert jobbigare för dig än för henne. Mina två älsta barn (5 och 7 år) har sovigt hos mormor inatt och kommer snart hem och jag längtar massor. Fast jag tvivlar på att dom ens har ägnat sin mamma en tanke. Hur länge blir hon borta?

Ciindra
0

Vad kul :)

Bobby
0

Torsdag- söndag. Kruxet är hennes ponny… Världen underbaraste ponny, nästan jämt! Då min dotter om jag själv får säga det är väldigt duktig (har ridit 5.5 år) men som har sin längd emot sig… Hon når knappt nedanför sadelkåpan. När ponnyn bockar eller hoppar åt sidan har hon bara en himla tur om hon lyckas hålla sig kvar.

Men hon har ringt idag och berättat att båda ridpassen har gått jättebra, med mycket galopp! Förvånad

Lizzan
0

Haha llita på henne. Jag rider också och lever för hästarna, praktiskt taget BOR på stallet. Min mamma är precis likdan, tror att jag ska slå ihjäl mej varje gång jag är där. Mitt råd är att lite på att hon vet vad hon gör + att på läger(annars också) så finns det alltid duktiga hästmännsikor som hjälper till.