Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 5838 ggr
sotsyrra
2

påslakan med kanintryck

hm home har ursöta påslakan och örngott med kanintryck! badlakan med!

Fridaaaa
0

Länk? :) Eller de har ej hemsida? :)
Sökte på Home på google men fick ej fram något :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Linda1977
0

Hitta inget heller, bara med flamingo & ugglor på. //Linda

Fridaaaa
0

#2 Inte konstigt att jag inte hittade dem, kollade ej på barnavdelningen :) Trodde det var bland dem vanliga :P

[Kanintokan]
0

Åh vad söta!!!

LisaKanin
1

#4 typiskt va, vuxna kan inte vilja ha grejer med söta kaniner på  (tror dom!) 😛

[Totoros kaniner]
1

tack! jag hitta ite det heller först.

men varför måste de välja en sån ful färg som rosa! jag hade elat ha grön eller vit. men som tur e gillar lillkillen rosa i alla fall så det funkar väl ändå. (jag avskyr rosa)

Fridaaaa
1

#6 Haha precis 🙂

#7 Ja rosa förstör för mig med, gillar inte rosa.

----

Vi pratar mycket genus i skolan och detta är en typisk sådan grej. Denna är riktad till tjejer så det bara skriker om det. Väldigt synd. Visst killar kan ha rosa osv och det är det vi vill få fram :) Men man ser aldrig en bil på rosa bakgrund liksom :/

[Rabbitte]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är dom mysiga!
Jag köpte dessa i höstas; en till mig och en till sambon!

Fridaaaa
0

#9 Vad söta! Och dessutom ser den ej rosa ut? :P

[Rabbitte]
0

#10 Nej, hela örngottet är vitt utom trycket som du ser på bilden🙂 Vet inte om de finns kvar dock, köpte dem i höstas, men kanske!

MalinFrosch
0

#10 Det finns ju både i rosa och i vit :)

Fridaaaa
0

#10 Jasså? Såg bara rosa :P
KOllade igen, och den vita "ringen" syns typ inte, därav missen :)
Synd att handduken bara fanns med rosa på kanin :/ en häst kommer upp när jag klickar på vit, synd! Men funderar på att beställa örngotten med kanin på :P

Finnsan
1

Vilket sött! Tack för tipset. En perfekt påskpresent till dottern :)

Mvh Sanna ❤

Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com

sotsyrra
0

så lite så! :)

[Totoros kaniner]
0

jag såg oxå bara att det fans rosa örngott. vart finns det vita?

#8 jag tycker oxå man ska få ha valfrihet. Min son fick köpa en filt i veckan och valde då en rosa. men tyvärr vet jag att det oftast bara är ett kort tag de vågar välja själv, innan kompisarna hinner bua ut alla ickeaccepterande färger. 

Jag tror han kommer bli överlycklig för detta påslakansätt. Han ville till o med spara den lilla höpåsen vi köpte eftersom det va en kanin på den.

[Fruktiz]
0

Åh vad gulligt! Ska köpa mig ett sånt örngott :)

Fridaaaa
0

#16 Vita finns på samma som det rosa, dock syns inte den vita "ringen" man klickar på för att byta färg :)

#16 Ja precis, barn ska få välja själva och ej påverkas av samhället men tyvärr påverkas dem på ett eller annat sätt av samhället. Och det är mer accepterat att en tjej har blått än att en kille har rosa :S

Härligt att han valde rosa! :D Att han verkligen tog den färg han gillar :) Hoppas han fortsätter med det när han blir äldre med :)