Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 334 ggr
-Chilli
0

ny kanin

idag tog madde hem ännu en till kanin, men det är den sista xP så just nu har vi 6 kaniner. ^^

kaninen hon tog hem är en hona som liknar dennis, fast hon är vitare med två ljusljus gråa fläckar. men hon har inte lika lång nos som dennis och mkt kortare öron ^^ hon är en hermelinkorsning (:

om ni vill se bilder på henne så lägger vi nog in några om en stund. just nu är madde nog ute och fotar xP hon är JÄTTEFIN :D

vet inte vilken kategori jag ska lägga den här i så lägger in den i "måste skriva av mig"

KvirrZ
0

Vad kul :D Hon är säkert lika söt som de andra! Vill jättegärna se bilder sen när Madde lagt in dem!! :D

- Mvh Emma

KajsaM
0

Vad rooligt :D Måste skriva av mig passade perfekt ;)

ciss
0

Skoj :D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Zilja
0

jag lägger ut bilder ikväll nu ska jag ut och rida.jag ska också gå ut och se hur det går för min nykomling.

annaforsgren
0

vad kul:D, jag önskar att mamma och pappa var lika snälla mot mig, och lät min ha så där många kaniner, men ickeXD

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

-Chilli
0

#5 awws, haha ('': men vi får ha så många eftersom vi har flyttat till villa med jättestor tomt xP dessutom har vi ju gjort om ett gammalt hönshus som finns här till ett "kaninstall" :D så där får alla bo ^^

flåt om det inte har kommit nåra bilder än på henne men vi måste hitta USB kabeln först ('':

Mysterious
0

Jag får inte heller ha så många,bara 1 :) och då tycker mamma att det är ett zoo :P

Zilja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer äntligen några bilder på Princess ^^ lägger in fler ikväll för ska åka och rida nu (:

undrar också vad hon har för färg!

Zilja
0

Princess <3

Zilja
0

Princess <3

Zilja
0

Princess <3

babsan
0

guu va söt hon e :D jag måste komma å kolla när ni kommer hem :D

Keligast
0

aww vad söt hon är :)

Zilja
0

Sista bilden på princess nu ^^

Tina-A
0

Hon är jääättesöt! Någon som vet hennes färg?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stj3rnfallet
0

Så fin hon är!:D Jättsöt!=) Rätt häftig färg/teckning :P Har aldrig sett det förut =)

KvirrZ
0

Vad fin!

- Mvh Emma

malinroth
0

jättesöt liten rackare :)

[Niike]
0

Så söt hon är!:) Någon som vet färgen? ;)