Jippi!
Klarar jag ett godisförbud i 1 månad så kommer jag få leta efter yttligare en lejonhuvad dvv för att utöka min planerade uppfödning av lejonhuvade dvv. Det är helt perfekt eftersom hanen och honan jag har är ganska nära släkt med varandra. Så ett obesläktat djur behövs! :) Därför kommer jag avvekla blandraserna ganska mycket nu efter Vildas kull (om hon nu är dräktig). Kände bara för att skriva av mig lite. :)
Kan tillägga att från början skulle jag föda upp vädurskorsningar för hoppning, men utställning började kännas mer lockande och eftersom jag älskar lejonhuvade dvärgvädurar så ändrade jag mål och inrikting. :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Härligt!
Tips; vindruvor och äpplen har hjälp mig enormt när jag har dragit ner på/slutat med godis - är ju lite fruktsocker och brukar dämpa sötsuget ganska bra - lycka till!
Vad kul! :D
Är jag den enda som faktiskt INTE gillar godis? xD
#2 Jag äter inte massor för godis i allmänhet, men lakrits äter jag några gånger i månaden - för gott för att avstå😉
Det här klarar du :D
1# Helt klart! :)
2# Haha, jag gillar inte heller godis så mycket, mer för popcorn och chips :)
3# Jag äter egentligen inte heller godis i massor, men det skadar ju inte att avstå från det ännu mer.
4# Det tror jag nog :) Totalt kommer jag få 4 gånger där jag får äta lite popcorn och dricka lite läsk under den tiden, men absolut inget mer. :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
Vad kul med en till kanin!! När jag får min kanin så ska mina godispengar gå till kanin/hamster/katt mat/saker:) Men det är inte före april;)
Gud va roligt! Haha jag har haft godisförbud i över ett år men ingen kanin här ne ;)
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
jag kräktes en gång när jag åt en dålig godis och nu har jag inte ätit godis på fyra år. Stolt :D
Frida