kaninblogg!
Hej, är det nån/några som vi starta en kaninblogg? Det är typ 3 4 gången jag skrivet ett sånt här inlägg men aja.
Jag är född 2000 (helst ska det va nån/några i den åldern) och jag bor på en bondgård med min familj och jag har en kanin som heter Nino och ska fylla ett år och är en hermelinblandning. Och i bloggen ska vi skriva om vår vardag med kaninerna och tipsa om saker och sånt :)
hoppas det är nån/några som vill göra det här med mig :D
(skulle va kul om det var typ flera så vi typ är 3-4 st som skriver på bloggen)
Ingen som vill starta en kaninblogg??
kom igen jag vet att ni vill😉
#2 Man puttar inte samma dag som man skrivit, inte 2 gånger heller på samma dag 😉
Hade varit kul att starta en kaninblogg men finns så många redan plus tiden ska finnas tid hmmm….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
kom igen jag vet att du vill ha en blogg tsm det kan ju vara fler i bloggen som jag skrev :)
btw hur gammal är du… okej jag tror inte att du vill ha en blogg tsm med mig så ja…
#5 Jag är 22 år, men åldern har ju ingen betydelse när man bloggar :)
Men ska fundera. Men jag bloggar personligen enbart på blogg.se och wordpress :)
det har du ju rätt i… men fundera och skriv i pm eller här :)
Jag skulle kunna tänka mig att vara med :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
#7 Yes :)
TS, jag är intresserad av att vara med på en kaninblogg, men jag vill bara blogga och inte hålla på med headers och sånt. Jag är 15 år, blir 16 i år och har 5 kaniner varav en är dräktig.
okej vad kul att du vill vara med :D Vi kan ju vänta med att starta den och som om det är fler som vill vara med, men har du fb, kik eller nått sånt så vi kan snacka lite?
Har både FB och kik. På FB heter jag Amanda Söderström och min profilbild är på mig fast bilden är typ "tecknad". På kik heter jag Amanda_sod
Men du kan kika mig, Amanda_sod
Jag skulle kunna vara med?! :D
Om de inte är "fullt"?
jo det är tyvärr fullt nu :/ Men kolla gärna in bloggen!
Ok vad synd..