Intressekoll - träning
Hej!
Nu är det så att jag, Aynaz, och Mathilda (Anoki på ifokus) hade tänkt ha en liten träning ihop och tänkte se om det finns några intresserade redan nu.
Vi hade tänkt att ha träningen runt April-Maj när det är lite varmare så man slipper frysa ihjäl. Isåfall skulle vi kunna vara på en allmän fotbolls plan här vi bor.
Det är ca 3 mil utanför Göteborg.
Jag kommer bygga en del egna hinder, och Mathilda också men ändå så skulle det vara jättekul om fler kunde ta med sig hinder så vi kan ha olika banor. Både krok och rak och i olika klasser för den delen!
Vi kommer bjuda på fika, hembakat så om någon är allergisk så kan man kontakta oss så vi kan fixa det också.
Det är ju inte riktigt bestämt vilken dag eller så, men vi tänkte vara ute i god tid och se om det finns någon som är intresserad så vi vet det. :)
/ Aynaz & Mathilda
Åååh, det skulle vara jättekul, om jag inte hade bott så långt bort hade jag kunnat ta med mig mina hinder…
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Samma här, hade också gärna följt med… Men jag bor för långt bort. :(
Vad tråkigt att det är så långt ifrån oss.. :(
Hoppas det blir någon träff/träning i närheten av er med. :)
Åt vilket håll från Göteborg är det? Alltså var lite mer exakt? :)
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
Om ni hade tagit det på en vardag på påsklovet kan ni räkna med mig, för då åker jag upp till Gbg gratis med skolkortet. Isåfall kan jag släpa med mig några librahinder också mahah. Tar inte med mer än 2-3 kaniner dock, blir för jobbigt om man åker själv ^^
#4 Vet du vart Landvetter är? :) #5 Dig vill vi ju ha med!! Alltså det är ju det med värmen, men när är det sportlov? :) ja det skulle va jättekul :D
Ja, jag bor ca en mil från borås så det är "rätt" håll för mig ;) påsklovet kan jag inte dock…
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#7 Okej! :)
Vi får se, ska prata med Mathilda mer om när!
Har vi inte lov vecka 14? Eller e jag helt ute och cyklar? XD
Men vi hade tänk att ha de fler gånger senare, om de finns några som faktiskt vill lixom. Så kan ni inte på exempelvis påsklovet så kanske de går en annan gång :)
Jag ska FÖRSÖKA fixa hinder till lovet, iallfall några från libra + start och mål, sedan 2 jag beställer från teddytassen. Dom behöver ju inte vara fullt godkända, e ju bara träning för alla :)
Jag kanske kan komma :D Påsklovet är jätte bra för mig för då blir det lättare att få skuss ;)
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
åh vad kul! bor ju typ en halvtimme ifrån. skulle kommit bara jag hade en kanin ;)