Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 207 ggr
Zilja
0

Min lilla Dennis .

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är inte Dennis den där lilla kaninen som hoppade på köksgolvet längre. Han är inte den lurviga bollen som somnade i min famn när vi åkte bil. (då vi höll på att flytta) Nu är han den kaxiga kaninen som är gosig när han vill det. :P En kanin som håller på att bli vuxen. På bilden ser ni skillnaden . (: Dennis är juh såklart på alla bilderna ^^

Jag älskar Dennis lika mkt ändå. Han är så gosig när han själv vill såklart . <3

KvirrZ
0

Haha, som han kaxade på träffen xD

- Mvh Emma

Zilja
0

#1 Ja , han tror han är tuff lr nåt. x) men han är kanske inne i tonåren ? Nu bor han iaf inte med zilja. Nu bor Zilja med Princess (Sessan)  (:

Tina-A
0

Ja, han håller nog på att bli tonåring :) Och det är inte alltid lätt att handskas med en pitbull ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

#3 x'D

- Mvh Emma

KajsaM
0

Du har en liten tonåring hemma, jättesöt :)

Mysterious
0

Alfred var likadan,just nu slickar han så mkt att ens hud blir mjuk som efter nån dyr kräm,förut var han som en kanin från helvetet,bet hela tiden,itte hårt men det var obehagligt iaf :S nu e han en ängel :)

hoppas det går över för Dennis med,han är säkert i tonåren :)

Beckysh
0

Naaw så söt han var och är:D:D

annaforsgren
0

han är så gullig:D

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Zilja
0

Tack alla.

#3 jaah haha xD

#6 joo han brukar också slicka, men han är tjurig ibland. >.<

babsan
0

vad söt han var å har blivit :D haha, jag blir säkert rädd när jag ser han xD haha                                                          *skämtar*

ciss
0

Sötnos: )

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Zilja
0

#10 jaah , näej det tror jag inte . men han är jätte kaxig . O.o xD du ska få se det andra sötisarna också . (:

#11 jaah . (: han tackar .