Börjat med Lottie!
Igår köpte jag Lottie, märkte att dom sålde det på min lokala ICA! ^^
Havre och vad det nu är, blev det. ;) Molly verkar gilla dom! Dom verkar iaf jättebra! ^^
Vad roligt! Då kanske dom säljer det på min ica också?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Kanske det kanske. Har aldrig sett det innan på min ICA tror jag ^^ :P

Köpte mitt på ICA :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Finns ej på ica där vi handlar . :(

Havre och vetekil ;) Hampus älskar det också :D
#5, hihi just det. ;)

#4: Finns på Ica MAXI.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
alltså får jag bara fråga en fråga:P det verkar ju som att jättemånga här inne ger sina niner det och att det verkar bra åså, därför har jag funderat på att köpa det men grejjen är.. jag hittar det ingenstans!? vart finns det?:P
Köpte mitt på granngården.
- Mvh Emma

Granngården, Ica MAXI, djuraffärer m.m :)

Cyklade just förbi Ica MAXI och dom hade :) Köpte Maskros & Linfrö till Moses :)
okej.. har inte kollat på ica maxi än eftersom det är en bit härifrån och dom har inte det på ngn djuraffär i boden som är nära att komma till men på granngården har dom säkert som ni säger där ska jag kolla=) tack! vilken av "smakerna" är mest uppskattade tkr ni? ngn speciell?
Vad kostar Lottie ungefär?
29kr för 1½kg.. på granngården iaf. :) Jag har precis börjat ge det åt Hubert. Han får "morot & äpple" och älskar det
Ok, inte så farligt m.a.o :D

Jag köper olika smaker varje gång och Hampus äter :D 1,5 kg kostar här 35:- :)
Såg 1,5 kg Lottie för 25 kr =)

jag köper lottie på ica MAXI elr på djurmagazinet det kostar 25 på båda ställerna och det är 1½ kg
visste inte att lottie fanns på ica :o Värsta bra ju

Jag köper det på bonum och djuraffären det kostar 28kr jag ger mina lite olika smaker!! men äpple morot är deras favvo (tror jag)!!:D

Jag köper på min djuraffär
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Funderar på att byta till det.
idag har jag köpt lottie Havre och vetekli och Alfred älskar det!!:D
ååh , blir galen ! :D Letat i djuraffärer och ica, ingen av dom hade. Har INGEN aning om vart granngården ligger ! Nån som vet hur man kan ta reda på det..? xD

måste titta om det finns här också xD

jag köpte Lottie fodret på Granngården. Där fanns det oxå en säck som var tio kg. Fast den köpte jag inte. Vad har ni för smaker? Förut när jag köpte Lottie fanns det oxå på ICA:)

Har alla tre smaker, men har bara öppnat Maskros & Linfrö och Morot & Äpple!

Morot och Äpple just nu :)
jag har också köpt morot och äpple har precis börjat på en ny kartong av den jag brukar ha så ska bara fortsätta ett litet tag till på den eftrsom det är så mkt kvar och sedan börja vänja henne över till lottie:) hoppas hon tkr om det!

skall börja vänja mina "ninisar" vid lottie har en påse helt oanvänd!
Hur set Lottie ut? Kan någon ta bild på själva fodret ?
Vad innehåller det och har det högre fetthalt om man gämför med vandlig pellets.?

www.doggy.se är Lotties hemsida, kolla där :)
tack för länken. Men ser de ut precis som vandliga pellets?

Ja, fast det är lite smalare och äpple och morot ha orange/röda fläckar i sig :)

jag köpte mitt på Hundman i Västerås

jag såg att de hadde littie på ica hos mig ochså 26 kr!:)
morot och äpple :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

jag har till min kanin, har haft det ett tag nu och han gillar det bättre än de förra pelletsarna vi hade. han ahr fått prova på alla tre smakerna som jag sett. maskros/linfrö, morot/äpple, havre/vetekli. "mitt" ica maxi har haft det i minst ett halvår, för det är där vi köpt det;P
har lottie,men det tog slut idag…hällde ut resten i matskålen och slängde förpacknignen.på våran ice inns det bara havre och vetekli och dom kostar 26 kr och så har vi alla smakerna i zooaffären för 36kr lite dyrare,vad tyckte era kaniner om dom andra 2 lottie??Är det värd 36kr??
Mina har bara provat Morot och äpple. Det ÄLSKAR dom ;)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
ska köpa det isåfall till freddie :) när jag har pengar :( för allt gick till avmaskningsmedlet D:
#41: Jo gör det! ;) Haha jo så kan det gå ibland :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Är lottie onyttigare än vanligt pellets?
#43; Vanlig pellets?
Lottie är nyttigt och ett bra foder för kaninen. Jag blandar dock med Carrier också.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

1,5 kg kostar 35 = Värt pengarna
26 kroner är lite. Om man inte är berädd att kosta på sina kaninera mat för 35 kr så ska man inte ha kanin.
men hallå,jag köpte avmaskningsmedel,nu har jag inga pengar förrens nästa vecka,alla kan väl ha pengakris ibland??

på min zooaffär så kostar det 45 kr, för 1,5 kilo, men på ica så kostar det bara 26

#46 Glömde skriva att det INTE var till dig! Utan till alla.
Okej :)