Sjuk !
Jag vet att det här inte är om kaniner, men jag måste skriva av mej. min katt Charlie har varit väldigt slö idag och jag tänkte väl att det var nåt fel. nu märkte jag att hans ena bakben är dubbelt så stort som vanligt och han haltar. jag har inte märkt det tidigare efterso, han har sovitr det mesta av dagen . mamma ringde veterinären efter måna olika nummer svarade en . hon sa att vi skulle låta honom vila och inte stödja på benet. om det inte är bättre tills imorrn så åker vi till veterinären. hoppas det inte är nåt allvarligt. :(
Just nu ligger han på en filt vid fönstret som är lite lite öppet och tittar ut och lyssnar när det regnar för fullt. <333
Charlie <333
På bild #0 så är Charlie ute och leker. <3
stackare..hoppas han blir bättresnart!
Hoppas också han blir bättre! Vilken härlig bild du har tagit! Söt! ;)

Min katts ena tass svullnade jättemycket en gång efter ett getingstick. Har även en katt som blev getinstucken i halsen, han svullnade så han fick svårt att andas. Kanske har han blivigt getingstucken. Då borde det vara bättre imorgon. Hoppas han kryar på sig så ni slipper ta honom till vetrinären.
jaa, jag har ingen aning om vad det är, bara det inte är nåt allvarligt. hoppas han blir bättre till på torsdag för då ska jag på ridläger och vill inte lämna honom hemma om han fortfarande har ont. :/

Hoppas han blir bättre <3
han har fortfarande ont och är svullen så vi åker till veterinären och ser ifall dom kan hjälpa oss. Ifall han ska få nå medicin eller om han bara är halt eller nåt.
berätta hur det gick!

hoppas allt blir bra :)
Stackarn! Hoppas han blir bättre snart
- Mvh Emma

vad tråkigt=( Hoppas han bli bra!:)

Håller tummarna :)

stackarn då:( jag hoppas att benet blir bättre.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Nä :'( stackrn..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Mamma ringde veterinären idag igen , och han sa att vi skulle låta det vara tills på fredag är det forfarande svullet då så skulle vi ringa igen. hans ben är fortfarande stort som ett hus , men han verkar inte ha ont , nu går han okej och verkar inte ha ont iaf .
#15; Så sjönt :) på bättrings vägen kanske :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#16 Joo det hoppas jag verkligen . Han brukar alltid få gå¨ut när han vill. men nu får han inte för han ska ta det lungt men han vill så gärna gå ut . :/ Men han måste juh bli bättre så.