Hjäälp!
Idag när jag gick ut till mina 2 dagars kaninungar (och mamman) så diade hon dem. Sedan när hon var färdig och gick i från följde alla sex ungarna med! (typ i spenarna) och 2 hittade tillbaka , men alla de andra fyra försvann! (gick in under halm och sånt). Jag hittade 3 men den 4:järde hittade jag inte och pappa sa att jag var tvungen att komma in! Jag letade ÖVERALLT i hela buren! (innebur) kan någon snälla ge tips? hur jag ska göra och vart den kan gömma sig. Vilket fall (om den inte kröp in i boet i smyg ._.) så är den nog förfrusen nu (har dem i ett garage) Men jag är inte helt säker på att den inte ligger i boet! (Då alla är likadana) tips?!!!!!????😕
Får man bild på bur så är det lättare att säga:D
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
Har tyvär ingen men den är rektangel formad och boet är i kanten! Dåligt förklarat … D: #1
*PANIK*
Du kanske kan berätta om situationen för din pappa och be om att få gå ut och fortsätta leta om du är orolig? Kanske han kan följa med och hjälpa dej? Tänker att fyra ögon är men än två iallafall!! Hoppas den klarat sej.
Ungen har inte hamnat bakom bolådan eller under på något sätt? Kolla också vid toalådan. Du borde se till att sätta en kant på bolådan så att ungarna inte kan komma ut. Hoppas att du hittar den!
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Du borde fortsätta leta det är väl viktigare än att din pappa vill att du ska in
Ja men jag var tvungen! #6
#7 Hur har det gått nu? Även om du var ''tvungen'' Så gällde det faktiskt kaninungens liv!
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Jag hittadade den , den hade smygit in i boet när jag inte såg
Va bra! ;)