Kaninhane sökes!
Lägger ut en till "annons" på att jag söker en kaninhane.
Jag vill endast låna för Avel!! Hanen skall finnas i södermanland gärna i närheten av Eskilstuna. Bor du längre bort ska du gärna kuna åka en bit så möts man på en lunare plats vid mitten typ. Det är bara att man tar med en större gallerbur, så som innebur tex. Hanen bör vara långhårig och inte allt för stor. Gärna inte svart, blå eller viltgrå.
Den bör altså ha några långa spröt.
Twinnie, skulle hur gärna som helst använda din hane! Om du kan åka en bit till mötes. Jag kan ta med buren.
Titta i mitt fotoalbum för bilder, på mina 2 tjejer.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hoppas du hittar någon Clara :)
Jadu! Det ska jag nog. Har ju på G. En i Örebro och Jag får använda Twinnies också! :) Men vill ha lite mera val endå :D fas vill as gärna ha Twinnies kanin!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
*putt*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clara, jag ska snacka med mamma ikväll ;)
Hade jag inte bott här nere så hade du kunnat para med min lille Yankie.. Hoppas du hittar någon fin hane ^^
Tiggros; Hur långt ner bor du? :P Jag kan åka på semester dit säjer vi :P bild på ninen?
Twinnie; JIPPIE! Vill verkligen ha honom! :D Han är allt jag letar efter! En brun boll. Precis vad jag vill ha som pappa.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#6 Jag bor nere i skåne, en bit utanför Malmö på helgerna och lov. Men på vardagarna bor jag en bit utanför Kristianstad.
Jag har en tråd som det står Yankie *Färska Bilder* och den är fullproppad med bilder på honom. Bilderna finns i hela tråden så rulla ned hela vägen.
Nu vet ju inte jag exakt vart eskiltuna ligger men det låter väldigt långt upp :P
.
#9 men gud så söt!!! vad är hans färg?
ja tycker du Clariiz ska välja allobosias kaninhane! :D den var jättegullig! har aldrig sett en sån färg… :)
allobosia vart bor du?
Tiggros, han är så fin så man kan göra undantag :P Eskilstuna ligger i södermanland. ca 11km från Stockholm. Så det är nog en bit för långt :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Har du valt någon annan än? Isåfall känns det onödigt att snacka med mamma..
hmm hur långt är det från Eskilstuna?
Twinnie, näe jag har inte hittat nån ännu, dock.. söker som en vild galning
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
ca 5 mil kanske :P
det var väldigt nära! :) Ska genast snacka med mamma! vad coolt att jag kan få anvnda honom, jag kanske själv skulle ägt honom om jag inte köpt 2 honor i stället ju :). Jag ringde till å me på han haha. Gud så nära och gud vad jag blir glad! Jags ka genast prata med mamma! Har du msn(hotmail? så vi kan prta där. Om du fortfarande vill altså.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
okej, :) Allobosia@hotmail.com
Det är närmare en Örebro och mamma tyckte det var helt okej! :). Jag heter Clara__016@hotmail.com. Du akn ju skriva om du vill :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Har två löwenpojkar, finns bild att se på www.tindrahskaningard.dinstudio.se
Hejsan!
Har förtillfället två hanar hemma!
En Dvärgvädur, Isabella brokad, ej stamtavla då han kommer ifrån en djuraffär.. redan pappa till 4 kullar och har framförallt mest Isabella i sig. Hoppar fint och ska börjas tävla på allvar så fort som möjligt! Ej några Pinnar!
Har sen en Brun Zobel Dvärghare hane med fin stam, ung och har inte haft något innan.. Lämnar förmodligen Vitt och Brunt efter sig! Hoppar fint men ej startad!
Vi finns i Stockholm båda hanarna har bra temperament och hoppar jätte fint! och ingen av dem är lånhåriga
Hör av dig om det fortfarande är aktuellt och du är intresserad!

Har du hittat någon? Vi kan tyvärr inte mötas på mitten då mamma inte vill stressa moses. Men hoppas du hittar någon!
Okej..
Allobosia, jag är verkligen intresserad!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Hur går det? ska du låna allobosias hane…? :)
#25; Tyvär blev båda skendräktiga.. Men ska para om den ena. Jag "använder" min mammas kompis hane xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#26: Använder du samma hane som de blev skendräktiga med så tar du ju fram vitscheckar..