Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 704 ggr
Taci
0

OT - Favoritmat?

Vet inte om nån sådan här tråd finns redan, hittade ingen iaf =) Ja, rubriken säger väl allt, vilken är din favoriträtt!? =)

Själv älskar jag allt som har med tacos å göra ^^ Taco-tårta, taco-lasagne, taco-paj.. :) Annars också lasagne och enchiladas.. MUMS! :D

KajsaM
0

Tacos :D

myriis
0

Tacos tycker även jag är gott :) Och hamburgare, hemmalagad (tycker Mcdonalas och sådant är ganska äckligt..)
Men storfavoriten är nog grillatkött med potatis! Och köttfärsås med spaghettit :)

L8sson
0

lasange yummie och langos

Taci
0

#3, vad är langos ? ^^

Keligast
0

Lax, ärtor, potatis och hollandänsås! Åhh vattnas i munnen ;P

amand
0

Lasagne! :) <3

twinnie
0

Tacos, Lasagne, Lax m. potatis + en sås mamma gör

[Niike]
0

Tacos! Grillat kött, klyftpotatis och bearnaisesås (stavning?) älskar jag också. Och mammas potatissoppa! Och hamburgare .. Och Uncle Ben's någonting<33 :) Haha!

soten
0

Vet inte .. Kanske tårta! Nej jag bara skoja ;)

Proanders
0

#4: Langos är en fritterad deg, som munkar ungefär, men är gjort på potatis och mjöl…ska fritteras i "Isterflott"…kan ätas som middag med lök yogurt på o.s.v. eller som tilltugg till en varm korv, en ungersk då eftersom rätten kommer därifån, eller som kaka med socker på…faktiskt gott

L8sson
0

suuuupergott :)

ikea
0

Älskar mat. Pannbiff med potatis och löksås,mums. Och på sommaren mycket grillat kött, gärna med färsk potatis och gräddfil med gräslök till. Och tacos äter jag alltid för mycket av. Min lista skulle kunna bli hur lång som helst.

Milly_94
0

enchiladasSkrattande och tacos!

Tina-A
0

Tacos.. Muuuuums!! Gud vad jag blir hungrig nu ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Nicolina
0

Kycklingfilé med bakad potais… mums!!

KvirrZ
0

Tacos, kinamat(en speciellt), Laxpåsar(som min faster och min pappa gör, skitgott!!) och min hemmalagade pizza jag gör :)

- Mvh Emma

[Quellii]
0

Mammas köttfärssås och pasta och min egen hemmagjorda pizza :) Sen så är jag helt tokig i sallader :D

Lotta_A
0

Langos är gott.
Grekisk sallad
Pizza :P

Clariiz
0

hmm..

Thaimat (ingen man köper i sverige utan det ska vara ritig thaimat man köper å äter på en thairesturant i thailand ;) . )

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Stravaganza
0

Jag äter ganska ofta så jag har rätt så många favorti rätter. :P

Lasagne, Gröt, Pizza, Tacos, Spaghetti med köttfärssås, och hamburgare.

Det var mina allra favoriter i alla fall, om jag skulle skriva ner alla, ja, då skulle det bli ''ganska'' långt. :'D

Lollo86
0

Måste hålla med om att grekisk sallad inte är helt fel.

ja listan kan göras väldigt lång här :D man är väl inte direkt kräsen.

Fläskkotletter med potatis och sås med morötter och ärtor är såååå jääävla gott

Stravaganza
0

Jag äter i varje fall inte fläsk, men råkade göra det en gång när jag var liten. Uh, vad jag kände mig ledsen då. :P

Nicolina
0

#21 Ja fläskkotletter är inte fel!! 

Är stormförsjust i Cesarsallad men kyckling också!

ciss
0

Nudlar, potatisburgare, lax & potatis, kött & potatis och så plättar. :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[mangaa]
0

Tomatsoppa :D

Frida
0

Ris, currysås och kyckling (egentligen höns men det har jag inte ätit sedan grundskolan)

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

L8sson
0

laaaaaaangos

Martina-b
0

fläskfilé med gorgonzola

Räcka ut tunganMumms

Mysterious
0

tonfisksallad,pizza och tacos

annaforsgren
0

det går inte att rabbla upp allat som jag tycker är gott, men jag vet inte vad som är godast, jag tar några av mina favoriter..

Corngryta
Tacos
lasagne
tonfisk (inte på burk)
Pizza
bakad potatis med tonfiskröra
Rödspätta med färskpotatis
Köttfärssås
chili con carne
stekt potatis med lax
hamburgare
patriks fyllda barkis hihi
vitlöksbröd
hyckling gryta

ja det var några av alla hundra rätter som jag tycker om

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Niike]
0

#24 Nudlar ja! Det glömde jag!;) Det är så otroligt gött! Kryddningen i den jag gillar bäst är underbar!^^

Fiona
0

Schnitzel, bearnise sås och klyftpotatis/kroketter :D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Taci
0

#31, aldrig hört nån som har nudlar som en av sina favoriträtter förut ^^ Ekonomiskt iaf ;)

Hungrig man blir av att läsa här .. :D Kom på ett par saker till.. McDonalds Ceasarsallad med grillad kyckling skulle jag kunna leva på! :D Sen så kokar jag majskorn å häller upp en hel tallrik å bara slevar i mig med salt o peppar :D (som nu tex) haha ;D

malinroth
0

JAg gillar kött med potatisklyftor och sås, tacos, kycklingwok, kyckling sallad…ja en massa goda maträtter finns ju!!

Sotis
0

min favvo mat är grillat kött,pommes frites, och rödvinsås:P

[Niike]
0

#33 HahaxD Men det är ju såå gott:D Men egenligen är det vattnet som man kokar nudlarna i som blir godast, för det smakar mest. Så jag brukar äta 'nudelsoppa' :D

KajsaM
0

#36 Och jag håller bort vattnet ;)

Taci
0

#37, haha, jag häller också bort vattnet :P

KajsaM
0

#38 Hahah :D Visst äre gott?

Taci
0

#39, jadå, mkt godare än med vatten kvar iaf, det klarar jag inte ;D