Ny här:)
Hej jag e ny här kan inte så mycket om kaninifokus. Har bara varit medlem i några veckor. Nu har jag tagit tid att skriva om mina kaniner. Först och främst vill jag bara säga att det e en jätte bra hemsida! Kan rekommenderas till de som bara söker på goggle och inte hittar svar, så kan man skriva här istället :) Toppen! Nu till sak ska presentera mina kaniner. Har två hermelintjejer ( damer) De blir 9 år i augusti. Vet inte riktigt när för jag och min bror fick de av våran mormor och våran morfar. De köpte de i en djuraffär. Man kan inte tror att kaninerna e 8 år springer och e hur pigga som helst:) Jag har tagit över ena kaninen för min bror hade tappat intresset. Så jag tar nu hand om henne. Den som jag har från början e den gråa och vita och den heter Lotta. Och den andra som tjejen heter Nina och som ni ser så e hon ju svart;) Fotot taget sen i somras. De bor ute , min morfar har byggt deras hem. Kan lägga upp foto på buren om ni vill:). Vi har också en hund ( en welsh springer spaniel om någon här vet Vilken ras? det e. Har ett foto på alla tre kan försöka hitta det :) i mobilen:) de går jätte bra ihop. Queen som vår hund heter behandlar de som sina barn :) slickar på dem och vill buss ibland men då vill inte de. Kan tillägga också att hon e 5 år blev det i år. Så kaninerna var där när hon kom så de e som en familj nu
Hej!
Söt kanin! :)
En welsh springer spaniel har mina föräldrars granne, underbart härlig hund! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack :D Underbart söta ! ;) men envisa :)
välkommen hit :)
Frida
Välkommen!!!! :D
"Bunnies are like choclate, you can´t only have one"
Tackar ;)
Tack #5 :)
Välkommen!!Hoppas du trivs på kanin i fokus och du hittar den fakta du behöver;)Väl
Tack #8 Trivs redan! :) Det gör jag säkert:) super bra sida! Allt samlat perfekt !:D
Välkommen! ^^ Trevligt med nya medlemmar! :D
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Tack:D Super verkligen bra sida:)
Välkommen hit :) Roligt med en ny människas åsikter och kunskap :)
Tack ser fram emot att vara här! Japp det e alltid kul:)
Välkommen🙂
:D
Tack ;)