Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1407 ggr
WhiteBunnyWithBlueEyes
2

Till min bok

Hej!

Jag har tänkt att publicera ut en bok. Boken ska heta "Döpa ditt djur" Och där kommer jag att skriva olika djurnamn från  A  till Ö..

Jag skulle gärna vilja ha bilder på folk och deras djur eller bara djuret, spelar rakt ingen roll haha Glad

Men jag vill att ni skriver vad djuret heter och varför ni valde just detta namn.

Skriv gärna in era namn.

Och om ni har något bra namn så får ni gärna dela med er

ElmerKrudd
0

Hunden? :P

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

Va?

WhiteBunnyWithBlueEyes
0

oj skrev fel, har bytt till djuret XD

[Rabbitte]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag såg annonsbilden sa jag direkt att det där är en som ska heta Melvin, men så fick vi hem honom och oj vad han skuttade runt så namnet blev givet; Hoppsan.

ElmerKrudd
0

#3 Haha ^^

Ska se om jag hittar någon bra bild på min kille :)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Fridaaaa
0

Albin - hette Albin när vi fick hem honom, så fick bli det :)

Flizan - Klurade länge och väl innan jag kom på hennes namn. Bara ploppade upp i huvudet

Smilla - Samma sak, bara kom upp i huvudet :)

Viola - Döpt av en kompis till mig :)

Ella - Heter Ella i stamtavlan :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

smulizzen
0

Lizzie- kändes bara rätt Smulan- var bara en liten smula när jag fick hem henne:)

Hälsningar från mig, ponnyn och kaninerna :)

LillaSnö
0

Snö - skulle vara ett namn som barnen lätt kunde minnas. Dottern ville döpa henne till vaniljglass först men det kändes lite långt ;) hennes närsta förslag var Snö - eftersom hon är vit som snö förklarade hon.

fsigge
0

Bella- Bella betyder ju vacker eller trevlig och hon var den vackraste kanin jag sett. 

En bild när hon var liten

Frida

fossingen
0

Semlan - Väldigt söt och go kanin som är vit och lite brun, söt som en Semla.

Mimzy - Bara kom upp i huvudet

Stella - Hette det redan

Båtsman - Jag gillade inte namnet Ernst som han hette, då han påminde mer om en Sankt Bernhards hund med sin kraftiga byggnad och lurviga kropp och sin snällhet passade Båtsman perfekt.

(bild på Stella och Semlan)

[Totoros kaniner]
0

Alli - förkortning för Allilalia. jag lyckades be om ett smeknamn på grund av längden av namnet.

Chowy

Båda namnen är sonen 5 år's val. Jag hade hoppats på en Flo, men jag blev nerröstad o jag måste erkänna att jag tycker hans val var väldigt vackra.